دریافت های نجومی خیانت به نظام است/ حقوق های نجومی برخورد قاطع قوا را می طلبد/ بحران فیش های حقوقی با شفاف سازی دولت رفع شود ائمه جمعه استان هرمزگان در واکنش به موضوع فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دستگاههای اجرایی اظهار کردند:دریافت های نجومی خیانت به مردم و نظام است لذا طولانی شدن ...

ائمه جمعه استان هرمزگان در واکنش به موضوع فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دستگاههای اجرایی اظهار کردند:دریافت های نجومی خیانت به مردم و نظام است لذا طولانی شدن روند برخورد با غارتگران بیت المال انتقاد برانگیز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز؛ائمه جمعه استان هرمزگان در واکنش به موضوع فیش های حقوقی نجومی برخی مدیران دستگاههای اجرایی اظهار کردند:دریافت های نجومی خیانت به مردم و نظام است لذا طولانی شدن روند برخورد با غارتگران بیت المال انتقاد برانگیز است و مردم همچنان منتظر اعلام نجومی بگیران می باشند.

حقوق‌های نجومی ضربه‌ به اعتماد مردم است

نعیم‌آبادی امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه حقوق‌های نجومی ضربه‌ای به اعتماد مردم است، افزود: دولت باید در فیش های نجومی  با شفافیت هر چه بیشتری عمل کرده و با برخورد ویژه با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی از بیت‌المال اعتماد را به جامعه بازگردانند.

وی تاکید کرد: مردم سرمایه‌های نظام ما هستند و اگر انقلاب اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان شکست‌ناپذیر شده است، به واسطه حضور مردم در صحنه و وجود رهبری هوشیار است و باید قدر این همگرایی و همدلی مردم را با مسؤولان بدانیم.

 بحران فیش های حقوقی با شفاف سازی دولت رفع شود

حجت الاسلام میرزایی امام جمعه پارسیان گفت:مسئولیت پذیری در نظام اسلامی یک امانت است واگر این مسئولیت را به عنوان یک طعمه به حسای آورند آن زمان است که اشرافی گری و همین فیش های نجومی از قبل تا به امروز به وجود می آید که در این دولت به یکباره منفجر می شود.

امام جمعه پارسیان با اشاره به دستور مقام معظم رهبری و وعده ریاست جمهوری مبنی بر برخورد با غارتگران بیت المال گفت:نوبت گزارش دهی و شفاف سازی است لذا برای عبور از این بحران جز شفاف سازی و گزارش به ملت راهی نباشد.

 حقوق های نجومی برخورد قاطع قوا را می طلبد

حجت السلام و المسلمین محمد حسن فروزان نژاد امام جمعه موقت بندرعباس با اشاره به حقوق های نجومی و فساد مالی، افزود: بحث فساد مالی و حقوق های نجومی یکی از زشت ترین بحث هایی است که روح مومنین را آزرده خاطر کرده است، قوه مقننه،مجریه و قضائیه باید با آن ها مبارزه کنند و دستانشان را از صحنه مدیریت نظام قطع کرده و قاطعانه برخورد نمایند.

منشا فیش های حقوقی تعلقات دنیوی است

حجت الاسلام سیدمهدی تاج زاد،امام جمعه شهرستان رودان  اظهار کرد: سرمنشآ همه گناهها و تخلفات وابستگی بیش ار حد به دنیاست و اگر اختلاس و فیش های نجومی بوجود می آید منشأ آن در تعلقات دنیایی است و هر چه وابستگی به دنیا بیشتر شود ارتباط با آخرت کمتر می شود.

وی افزود: اگر یک کسی حقوق نجومی گرفته و بگوییم ذخیره نظام است، این حرف غلط است و نقد به دولت وارد است، همچنین در مسأله برجام، تحریم ها کامل برداشته نشد، تیم مذاکره کننده با دقت عمل نکردند، نفت می فروشیم اما درآمدهای نفتی همچنان در تحریم است.

مردم منتظر اعلام نجومی بگیران می باشند

حجت الاسلام حسن فقیهی فر، امام جمعه موقت بندرلنگه با اشاره به مسئله حقوق های نجومی بیان کرد: در حالی که همه مردم منتظر اعلام نجومی بگیران و بازگشت حقوق آنها به بیت المال هستند، هنوز گزارشی از سوی دولت به دستگاه قضایی و مردم ارائه نشده لذا کلیه دستگاه ها موظفند نسبت به پرداخت های غیرمتعارف حساسیت نشان دهند و قاطعانه با موارد تخلف برخورد کنند.

دریافت های نجومی خیانت به مردم و نظام است

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا صفایی حائری امام جمعه شهرستان سیریک اظهار کرد: خوردن مال مردم که جزء اموال بیت المال است خیانت به مردم و نظام است و کمک کردن به دشمن برای برای ضربه زدن به کیان نظام و انقلاب است و آدم های خیانت کار و چپاولگر هیچ  سنخیتی با مسئولان نطام و انقلاب ایران ندارد.

وی افزود: امروز قدرت ثروت و درآمدهای نفتی و صنعتی روح انسانیت را از دنیا ربوده و اثری از انسانیت ، عطوفت و مهربانی در سران و حاکمان بسیاری از کشورهای اسلامی و غربی را از بین برده و هوی و هوس شهوت رانی و پول پرستی و زرق و برگ دنیا چشم و طمع همه را گور کرده و آنها را بر این داشته که این دنیا محل ابدی و دائمی است.

امام جمعه شهرستان سیریک گفت: عدالت یکی از بزرگترین خواسته ها ی مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اعتماد یک سرمایه عظیم ملی است که به راحتی به دست نمی آید ولی وجود حقوق های نجومی برای برخی مسئولان نظام باعث بی اعتمادی مردم به مسئولان شده است.

طولانی شدن روند برخورد با غارتگران بیت المال انتقاد برانگیز است

حجت الاسلام بارانی،امام جمعه توکهور و هشتبندی با تاکید برمطالبه رهبری و مردم در رابطه با برخورد قاطع با غارت کنندگان بیت المال و حقوق های نجومی؛ازطولانی شدن این روند و بعضا سعی در توجیه مساله انتقاد کرد و گفت:مسئولان کشور بدانند مردم بصیر و انقلابی ایران همراه با مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب این مساله را پیگیری و تا اخراج و برخورد قاطع با مفسدان این مساله را فراموش نمی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=57719

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.