در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان حاجی آباد مطرح شد:تاکید حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد بر نظارت کیفی و دقیق بازار و نانوایی ها اطلاع از قیمت اجناس و ارائه فاکتور باید به یک فرهنگ تبدیل شود. ...

به گزارش پیارم حاجی‌آباد،حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد بر نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره و خاطرنشان کرد: بازاریان در قیمت گذاری باید اقشار کم درآمد را نیز مورد توجه قرار دهند تا همه بتوانند از حداقل ها در زندگی برخوردار باشند.

جهانگیری از افزایش بی دلیل برخی از کالاها و اقلام مورد نیاز مردم در ایام کنونی، گفت:شهروندان گلایه دارند ،اینکه برخی از کسبه بدون دلیل برخی از اقلام را گران کرده اند و گران فروشی می کنند را نباید به گرانی برخی دیگر از کالا ها که از سوی تولید کننده افزایش قیمت یافته است، ربط داده شود.

وی خاطر نشان کرد:از آن چیزی که در اختیار شهرستان است در خصوص کنترل قیمت‌ها، رعایت فاصله ی اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی اصناف، می بایست بدون هیچگونه کاستی و کم کاری صورت بگیرد.

جهانگیری اضافه کرد: کیفیت نان رضایت بخش نیست و باید با جدیت بیشتری این مهم رصد و نظارت شود.

فرماندار حاجی آباد با اشاره به اهمیت درج قیمت ها بر روی محصولات در کنترل قیمت ها گفت: درج قیمت ها نیز از موارد مهمی است که اکثر فروشندگان آن را رعایت نمی کنند و خود را موظف به برچسب بر روی کالاها نمی کنند این امر باید به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه جمعیت قابل توجهی از شهرستان در روستاها زندگی می کنند گفت: نباید بازرسیها محدود به مرکز شهرستان شود و روستاها نادیده گرفته شوند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72921

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.