دیدار ریاست دانشگاه آزاد با فرمانده سپاه حاجی آباد
فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: یکی از مهمترین راهکارهای اشتغالزایی در جامعه توانمندسازی زنان خانه دار روستایی است که با حمایت از این مشاغل می تواند زمینه ساز رونق تولید شود. ...

به گزارش پیارم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با فرمانده بسیج سپاه حاجی آباد دیدار و در خصوص رونق تولیدو ایجاد بنگاه های زودبازده در شهرستان به بحث و گفتگو پرداختند.

سرگرد پاسدار محمد میرزاده فرمانده بسیج سپاه شهرستان حاجی آباد در این دیدار گفت: انتظار ما از دانشگاه آزاد اسلامی همکاری با بسیج دانشجویی در بحث مسائل فرهنگی و اعتقادی دانشجویان و راه اندازی گروه های جهادی بسیج دانشجویی می باشد و بسیج  اساتید و هیئت علمی دانشگاه در بحث طرح تحول محلات آسیب پذیر شهرستان با پایگاههای محلات ما همکاری داشته باشند.

میرزاده ، با توجه به هدف های دانشگاه آزاد اسلامی،که همان ارتقاء سطح علمی،فرهنگی جامعه بویژه نسل جوان است دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی را سنگر عظیم تعهد برای ایجاد و گسترش جوانان مومن به جامعه دانست و ابراز امیدواری کرد با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و استفاده از دانشجویان خصوصاً رشته های مرتبط با موقعیت شهرستان که همان بحث کشاورزی می باشد از طریق رونق وایجاد گلخانه ها وتاسی از فرمایش رهبری که امسال را به عنوان سال رونق تولید نامگذاری کردند جامه ی عمل بپوشانیم.

دکتر حیدری ریاست دانشگاه آزاد اسلامی حاجی آباد در دیدار فرمانده بسیج سپاه حاجی آبادافزود : طبق فرمایش رهبری سپاه ،پاسدار انقلاب است و ما امیدواریم توفیقی حاصل شود در سنگر دانشگاه در خدمت مجموعه عظیم سپاه و بسیج باشیم و سعی و تلاش کنیم بنیه علمی دانشگاه را ارتقا داده و آن را در اختیار جامعه و کشور قرار دهیم.

دکتر محمد حیدری در ادامه با توجه به شعار سال که رونق تولید می باشد بیان داشت: شهرستان حاجی آباد با توجه به شرایط اب و هوایی خوب ظرفیت خوبی در بخش کشاورزی دارد ما می توانیم در شهرستان و شهرهای تابع در بحث کشاورزی و بوم گردی فعالیت های زیادی انجام دهیم.

وی افزود: در شهرستان ما ظرفیت تولید نهال گلهای زینتی را داریم و می توانیم در این زمینه فعالیت داشته باشیم و با تولید نهال گلهای زینتی نیاز شهرستان در خود شهرستان تولید شود.

رئیس دانشگاه آزاد حاجی آباد اضافه کرد : امیدواریم با کمک و یاری شما بسیجیان و پاسداران عزیز و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بتوانیم به هدف های بلند علمی،فرهنگی و پژوهشی دانشگاه دست یابیم و با همکاری بسیج دانشجویی برنامه های علمی و فرهنگی تاثیر گذاری در سطح دانشگاه و شهرستان اجرا کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69553

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.