فرماندار حاجی‌آباد گفت:برا اثر بارندگی های اخیر ساکنان چهار روستا در بخش فارغان و پنچ روستای بخش مرکزی اسکان ضروری داده شدند . حمید جهانگیری کوهشاهی، فرماندار حاجی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم  حاجی‌آباد اظهار داشت: ۷۰ درصد از راه‌های روستایی طی بارندگی‌های اخیر  تخریب و تعدادی از جاده ها مسدود شدند که عبور ...

فرماندار حاجی‌آباد گفت:برا اثر بارندگی های اخیر ساکنان چهار روستا در بخش فارغان و پنچ روستای بخش مرکزی اسکان ضروری داده شدند .

حمید جهانگیری کوهشاهی، فرماندار حاجی آباد در گفت‌وگو با خبرنگار پیارم  حاجی‌آباد اظهار داشت: ۷۰ درصد از راه‌های روستایی طی بارندگی‌های اخیر  تخریب و تعدادی از جاده ها مسدود شدند که عبور و مرور برای روستائیان ممکن نیست و بعضی از روستاها نیز اسکان اضطراری داده شده اند.

جهانگیری افزود: چهار روستا در بخش فارغان و پنچ روستای بخش مرکزی به علت اینکه  دارای بافت فرسوده بودند،اسکان ضروری داده شدند .

وی بیان داشت: بر اثر بارندگی های اخیر،جاری شدن سیل و آبردگی راههای روستاهای تل مرا ،کهه، باغان، رایز، گله گاه، گیس، صالح آباد، بخش فارغان  مسدود شدند.

فرماندار حاجی‌آباد ابراز داشت: ۷۰ درصد از راه‌های روستایی تخریب و بافت‌های فرسوده نیز دچار خسارت و تعدادی پل کاملا تخریب شده است.

فرماندار حاجی آباد تصریح کرد: این میزان خسارت بر اساس برآوردهای اولیه کارشناسان اعلام شده است که امروز شش  کارگروه تشکیل شده تا روز سه شنبه آمار کلیه خسارت ها برآورد شده و به روستاهایی که مشکل دارند در اسرع وقت رسیدگی شوند.

جهانگیری اذعان کرد: بارندگی اخیر هیچ  خسارات جانی نداشته‌ اما خسارات مادی به منازل مسکونی، دام ها ،زمین های کشاورزی و تاسیسات برق برخی از روستاها وارد شده که میزان آن اکنون قابل پیش‌بینی نیست.

فرماندار حاجی آباد میزان بارش را ۱۸۰میلیمتر عنوان کرد و افزود: بارندگی های اخیر باعث ذخیره سازی آب در پشت سدها ، ابگیری چاها و تامین بخشی از آبهای زیرزمینی  شده است.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61086

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.