روزهای اخیر درگیری هایی میان اسرائیل و حماس در جنوب نوارغزه رخ داد که ارتش اسرائیل در جریان این درگیری ها برخی پایگاه های حماس را هدف بمباران هوایی قرار داد.  به گزارش پیارم به نقل از سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه الدستور نوشت: «نیروی هوایی ارتش اسرائیل عصر روز پنجشنبه سامانه گنبد آهنین ...
روزهای اخیر درگیری هایی میان اسرائیل و حماس در جنوب نوارغزه رخ داد که ارتش اسرائیل در جریان این درگیری ها برخی پایگاه های حماس را هدف بمباران هوایی قرار داد.
 به گزارش پیارم به نقل از سرویس بین الملل جام نیوز، روزنامه الدستور نوشت: «نیروی هوایی ارتش اسرائیل عصر روز پنجشنبه سامانه گنبد آهنین جدیدی را در منطقه «بئر السبع» و «نتویوت» واقع در نزدیکی نوارغزه، مستقر کرد.»

 این رزونامه در ادامه نوشت: «روزنامه صهیونیستی هاآرتص گزارش داده است این اقدام با هدف انهدام موشک‌ هایی است که ممکن است از سوی حماس شلیک شوند، صورت گرفته است. فرماندهان ارتش اسرائیل برای هرگونه حمله احتمالی مقاومت، آماده باش به نیروهای خود داده اند. نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل تهدید کرده است در صورتی که اقدام نظامی علیه تل آویو از سوی حماس یا حزب الله از غزه یا جولان صورت گیرد، آتش را در پایگاه های مقاومت خواهد افروخت.»

شایان ذکر است که روزهای اخیر درگیری هایی میان اسرائیل و حماس در جنوب نوارغزه رخ داد که ارتش اسرائیل در جریان این درگیری ها برخی پایگاه های حماس را هدف بمباران هوایی قرار داد.

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25101

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.