جانشین دادستان شهرستان حاجی آباد گفت: استفاده از اینترنت باید فرهنگ سازی شود و باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی به فرزندانمان آموزش دهیم که اگر درست استفاده نشود زمینه ایجادجرم است .   به گزارش پیارم ، گنجعلی پور جانشین دادستان شهرستان حاجی آباد در جمع خبرنگاران ، در خصوص پیرامون جلوگیری از جروم ...

جانشین دادستان شهرستان حاجی آباد گفت: استفاده از اینترنت باید فرهنگ سازی شود و باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی به فرزندانمان آموزش دهیم که اگر درست استفاده نشود زمینه ایجادجرم است .

 

به گزارش پیارم ، گنجعلی پور جانشین دادستان شهرستان حاجی آباد در جمع خبرنگاران ، در خصوص پیرامون جلوگیری از جروم و برقراری امنیت و فضای مجازی وماهواره ، بیان کرد: باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی به فرزندانمان آموزش دهیم که اگر درست استفاده نشود زمینه ایجادجرم است .

 

وی اظهار کرد: پدران ومادران در رفتارهای فرزندانشان توجه نمایند چرا که دشمنان ما به انسان های پیر دل نبسته است او به جوانان ما دل بسته است وهدف قرارداده است و اگر نظارت نکنیم پشیمان خواهیم شد.

 

گنجعلی پور تصریح کرد: استفاده از اینترنت باید فرهنگ سازی شود به خوبی مورد استفاده قرارگیر هر دو لازم است اما درست استفاده کردن آنها مهم است ماهواره هم خطراست و امام راحل فرمودند دشمن دنبال گرفتن هویت و فرهنگ ایرانی و اسلامی ما است دشمن به جسم کارندارد می خواهد مخ مارابگیرد یکی از آنها ماهواره است ماهواره که باید مدیریت شود.

 

حجت‌ الاسلام منصوری امام جمعه بخش احمدی حاجی آباد در ادامه بیان کرد : آنچه امروز درمنطقه خاورمیانه ومنطقه ای که کشور ایران درآن قرار دارد که دشمنان ومستکبران جهان سالیانی است که این منطقه دچار آشوب کردند وبهره سیاسی می برند .
وی اضافه کرد:  آنچه دردولت جدید آمریکا شکل می گیرد تشکیل جهبه متحد علیه کشور ما است و قصد منزولی کردن ایران رادارند و آنها یارای مقابله با ایران ندارند ولی انزوای ایران درمنطقه را در دستور کاردارند و جبهه ای از کشور های خلیج فارس رامتحد شدند که کشورهای خود هم پیمان برای منزوی کردن ایران کنند.
امام جمعه بخش احمدی حاجی آباد تصریح کرد: وزیر امورخارجه عربستان سعودی ادعا کرده حزب الله لبنان را ایران جهت خرابکاری درمنطقه بوجود آورده است عادل بن احمد الجبیر قانون اساسی ایران راباعث تفرقه درمنطقه دانسته درصورتی که خود عربستان در کشورهای یمن ،عراق،سوریه وبحرین از داعش والنصرت وتکفیریها حمایت می کنند وجنایتهای متعدد درمنطقه به راه انداخته اند.

 

منصوری با بیان اینکه رژیم آل سعود پرجمدار تفرقه درعراق وسوریه ویمن است ، خاطر نشان کرد:دشمنان ایران بدانند تا خون شهدا ومردم ولایتمدار ایران است  این ادعاها پوچ و تو خالی است.

 

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61354

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.