رئیس اداره ابفار روستایی حاجی آباد گفت: مشکل کمبود آب روستای هاشم اباد، طارم با رعایت الگوی مصرف مرتفع می شود گرما و آبیاری فضای سبز مصرف آب در روستاها را افزایش داده است. ...

به گزارش پیارم، محمد میرزاده رئیس اداره ابفار روستایی حاجی آباد با اشاره به درخواست های مردمی و گله مندی در خصوص کمبود آب در روستاهای حاجی اباد اظهار کرد؛ در حال حاضر آب در روستای طارم، هاشم آباد، گنج و گلرویه به اندازه سرانه مصرف روزانه در حال توزیع است.

محمد میرزاده با بیان اینکه یکی از دلایل کمبود آب در روستاهای مذکور، مصرف بالای مشترکین به دلیل گرمای هوا و استفاده آب شرب برای آبیاری فضای سبز است، افزود: با توجه به گرمای هوا، مصارف آب در شبکه آبرسانی افزایش چشم گیری داشته است و در صورتی که مشترکین و ساکنان روستاهای گنج، طارم، هاشم آباد و گلرویه الگوی مصرف را رعایت و در این چارچوب مصرف خود را مدیریت کنند، مشکلی در تامین آب بوجود نخواهد آمد.

به گفته وی، در حال حاضر تولید آب در روستاهای یاد شده بیش از مصرف سرانه است که بدلیل مصرف بالا، مشترکین با کمبود آب مواجه می شوند.

رئیس اداره ابفار روستایی حاجی آباد  در عین حال افزود: افزایش ظرفیت آب روستای طارم و هاشم آباد گنج در برنامه های آینده شرکت است که یک حلقه چاه برای تامین آب این مجتمع حفر که پس از تامین اعتبار، تجهیز و راه اندازی می شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71789

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.