بخشدار بخش مرکزی شهرستان قشم گفت : برنامه شهر به شهر از سری برنامه های گروه نوجوان شبکه دو سیما با موضوع معرفی جاذبه ها واستعدادهای نوجوانان و جوانان است که به زودی راهی جزیره قشم می شود .  به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز  میرهاشم خواستار ، بخشدار ...

بخشدار بخش مرکزی شهرستان قشم گفت : برنامه شهر به شهر از سری برنامه های گروه نوجوان شبکه دو سیما با موضوع معرفی جاذبه ها واستعدادهای نوجوانان و جوانان است که به زودی راهی جزیره قشم می شود .

 به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز  میرهاشم خواستار ، بخشدار بخش مرکزی شهرستان قشم در جلسه هماهنگی تولید و پخش برنامه شهر به شهر گروه نوجوان شبکه دو سیما در قشم افزود : جوانان بومی جزیره قشم از استعدادهایی بالایی برخوردار هستند که این برنامه فرصتی برای معرفی استعدادهای جوانان این خطه از ایران اسلامی است .

وی افزود: هدف از تهیه و پخش این برنامه تلویزیونی معرفی جاذبه های گردشگری ، آثار تاریخی و فرهنگی از زبان جوانان بومی و معرفی استعداد ها است .

بخشدار بخش مرکزی شهرستان قشم با تاکید بر اینکه در تهیه این برنامه باید امنیت دانش آموزان تامین شود گفت : این برنامه کاری از گروه نوجوان و به کارگردانی و تهیه کنندگی جواد خانی است که به مدت ۳۰ دقیقه در روزهای سه شنبه ، چهارشنبه و پنج شنبه در ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می شود .

یادآور می شود مسئولین این شهرستان نسبت به همکاری با عوامل تولید این برنامه اعلام آمادگی کردند و این برنامه با همکاری شهرداری ها و آموزش و پرورش از ۱۵ دی ماه در شبکه دوسیما پخش شود .

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24462

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.