آتش سوزی در یک انبار بزرگ مواد غذایی در روستای بلبلی میناب باعث بروز خسارت ۸ میلیارد ریالی و ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است. به گزارش پیارم به نقل از  میناب جنوب، چندی پیش در پی آتش سوزی در یک انبار بزرگ مواد غذایی ، خسارت ۸ میلیاردی به  این  انبار  در  میناب  وارد  شد. ...
IMG-20150713-WA0012
آتش سوزی در یک انبار بزرگ مواد غذایی در روستای بلبلی میناب باعث بروز خسارت ۸ میلیارد ریالی و ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

به گزارش پیارم به نقل از  میناب جنوب، چندی پیش در پی آتش سوزی در یک انبار بزرگ مواد غذایی ، خسارت ۸ میلیاردی به  این  انبار  در  میناب  وارد  شد.

به گفته صاحب مغازه بعد از  حادثه  هنوز مجوزی برای تخلیه انبار داده نشده و مواد غذایی فاسد شده باعث بروز مشکلاتی برای مردم  روستای بلبلی و صاحب مغازه شده است.

 

نعمت صادقی صاحب انبار مربوطه در این خصوص در گفتگو با خبرنگار میناب جنوب گفت: حدود ۶ روز قبل انبار مواد غذایی بنده دچار آتش سوزی شد که بلافاصله تماس با آتش نشانی میناب ظرف ۱۵دقیقه خود را به محل آتش سوزی رساند و با کمک مردم توانستیم آتش را مهار کنیم.

 

 

IMG-20150713-WA0016

 

وی بیان داشت: کارشناسی های لازم در شب وقوع آتش سوزی انجام شد ولی تا کنون بعد از گذشت ۶روز هنوز مجوز جهت تخلیه خاکستر ها داده نشده است، بوی بد تخم مرغ ها نه تنها در مغازه بلکه حتی محله را هم فرا گرفته که نیاز به توجه مسئولین و صدور هر چه سریعتر مجوز تخلیه  را دارد.

 

صادقی با بیان اینکه مسئولین باید جهت رفع مشکلات مردم سریعا اقدام کنند خاطرنشان کرد: نه تنها مشکل حل نشده بلکه طولانی بودن نظرات کارشناسی باعث بوجود آمدن مشکلات دیگری نیز شده است  که از مسئولین مربوطه می خواهیم به این مشکل رسیدگی کنند تا سریعا جهت تخلیه این مکان اقدام کنیم.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=40865

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.