۱ـ پس از برجام نه آب بیشتر شد، نه ازدواج جوانان علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئولان عزیز ما باید روی سیاست توسعه تعامل خط قرمز بکشند؛ زیرا خلاف اصل استکبارستیزی است. امسال بخشی از دهه فجر با دهه فاطمیه مصادف شده است، خواهش می‌کنم که متولیان دهه فجر برنامه‌ها را به نحوی ...

۱ـ پس از برجام نه آب بیشتر شد، نه ازدواج جوانان

علم‌الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: مسئولان عزیز ما باید روی سیاست توسعه تعامل خط قرمز بکشند؛ زیرا خلاف اصل استکبارستیزی است. امسال بخشی از دهه فجر با دهه فاطمیه مصادف شده است، خواهش می‌کنم که متولیان دهه فجر برنامه‌ها را به نحوی تنظیم کنند که دهه فجر فاطمی باشد و رنگ فاطمی خود را از دست ندهد؛ وی در مورد برنامه هفته‌ای کشورمان نیز گفت: ۲۰ هزار سانتریفیوژمان به ۵ هزار رسید و ۲۰ درصد غنی‌سازی به ۳ درصد رسید؛ همچنین ۱۱ تن موجودی اورانیوم غنی شده به ۳۰۰ کیلو رسید و جریان رآکتور اراک به پایان رسید. در مقابل چه شد؟ ارزش پول ملی ما از قبل برجام بسیار کمتر شد. ازدواج جوانان و آب خوردن را هم به برجام گره زدند که پس از آن نه آب بیشتر شد و نه جوانان ازدواج کردند.

۲ـ شوکه شدن مخبر سازمان ملل از سطح فقر در عربستان
فیلیپ الستون، مخبر ویژه سازمان ملل در امور فقر و حقوق بشر در یک نشست مطبوعاتی در ریاض نسبت به سطح فقر در برخی از مناطق عربستان سعودی که اولین صادرکننده نفت جهان است و بزرگ‌ترین اقتصاد جهان عرب را در اختیار دارد، ابراز شگفتی کرد. وی از مقامات عربستان سعودی اجازه دادن به زنان برای رانندگی و اصلاح ساختار سلطه مرد بر زن در این کشور را خواستار شد. وی افزود: از اینکه حکومت سعودی به گروه کوچکی از اشخاص محافظه‌کار و سنت‌گرا گوش فرا می‌دهد، نگران است؛ چون این مسئله مانعی در مسیر پیشرفت اجتماعی و اقتصادی است. الستون در سفر خود به این کشور از جازان در جنوب غرب عربستان سعودی بازدید کرد که از مناطق بسیار فقیر عربستان است.

۳ـ جورج سوروس: ترامپ دیکتاتور آینده است
«جورج سوروس» میلیاردر آمریکایی در تازه‌ترین اظهارات خود مدعی شد، «ترزا می» برای مدتی طولانی در مسند نخست‌وزیری انگلیس باقی نخواهد ماند و «دونالد ترامپ» دیکتاتور آینده است. وی در سخنرانی خود در «مجمع جهانی اقتصاد» در شهر «داووس» سوئیس خطاب به بازرگانان و روزنامه‌نگاران حاضر در این نشست گفت: «ترزا می» نخست‌وزیر انگلیس احتمالاً در پیشبرد فرآیند «برگزیت» موفق نخواهد شد. این میلیاردر یهودی در ادامه با کاربرد الفاظی تند و زننده علیه دونالد ترامپ، ‌وی را یک «دغلکار و کلاهبردار» خواند که قصد راه‌اندازی یک جنگ تجاری را دارد؛ جنگی که هم در اروپا و هم در سایر نقاط جهان تبعات گسترده‌ای خواهد داشت. جورج سوروس همچنین ترامپ را «دیکتاتوری» خواند که حتی خودش نیز از پیروزی‌اش در انتخابات آمریکا شگفت زده شده است.

▼ تا انتخابات
◄ نجفی درباره انتخابات آینده ریاست‌جمهوری و حضور روحانی در آن گفت: تصمیم‌گیری درباره انتخابات آینده و حضور روحانی در فهرست کاندیدای اصلاح‌طلبان به تحولات چهار ماه آینده بستگی دارد و باید ببینیم که بازیگران اصلی سیاست در کشور به چه جمع‌بندی می‌رسند. نجفی تأکید کرد: در انتخابات آینده تصمیم بسیار مهم و حساسی را باید اتخاذ کنیم و اگر مردم اشتباه بزرگ دیگری از نوع اشتباه سال ۸۴ انجام دهند، فکر نمی‌کنم فرصت جبرانی برای آن باقی بماند.
◄ اسماعیل گرامی‌مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی درباره معرفی کاندیدای پوششی و ضرورت آن گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو قطعاً آقای روحانی کاندیدای مورد نظر ماست و در حال حاضر ما صحبتی درباره معرفی کاندیدای دیگری نکرده‌ایم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60290

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.