آخرین پیروزی سرخابی‌ها در دربی آخرین برد استقلال در دربی به ۴ سال پیش بازمی‌گردد؛ این در حالی است که پرسپولیسی‌ها فصل گذشته با گلزنی مهاجم ۱۹ ساله‌شان برنده دربی شدند. به گزارش خبرگزاری فارس، دربی ۸۱ روز جمعه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و این در شرایطی است که استقلالی ...
آخرین پیروزی سرخابی‌ها در دربی
آخرین برد استقلال در دربی به ۴ سال پیش بازمی‌گردد؛ این در حالی است که پرسپولیسی‌ها فصل گذشته با گلزنی مهاجم ۱۹ ساله‌شان برنده دربی شدند.
خبرگزاری فارس: از برد ۳ گله استقلال با درخشش جباری تا ۱۹ ساله‌ای که فرشته نجات پرسپولیس شد+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، دربی ۸۱ روز جمعه ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد و این در شرایطی است که استقلالی ها پس از برد ۳ بر صفر در دیدار جام حذفی در دربی ۷۳ موفق به پیروزی نشده اند.

در آن زمان آبی پوشان پایتخت با گلزنی مجتبی جباری (دو گل) و شریفات موفق شدند پیروزی این دیدار شوند.

از آن بازی تاکنون نزدیک به ۴ سال می‌گذرد و آبی‌ها پس از آن دیگر نتوانستند مقابل قرمزپوشان پیروز شوند و حاصل دیدارهای رودرروی آن ها ۴ مساوی و ۳ برد پرسپولیس بوده است.

در آن سوی میدان شرایط قرمزپوشان متفاوت است، آن‌ها در فصل گذشته در دو بازی رفت و برگشت آبی‌ها را شکست دادند و آخرین جدال دو تیم با برد پرسپولیس به پایان رسیده است.

در آخرین رویارویی دو تیم و در دربی ۸۰ علی علیپور مهاجم ۱۹ ساله پرسپولیسی‌ها با ضربه سر خود دروازه استقلال را گشود تا این بازیکن جوان فرشته نجات برانکو در آخرین بازی فصل گذشته لقب بگیرد.

* فیلم آخرین برد استقلال که در دربی ۷۳ رقم خورد.

*فیلم آخرین برد پرسپولیس که در دربی ۸۰ رقم خورد.

انتهای پیام/آ

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=47731

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.