مدرس دانشگاههای حاجی آباد گفت: اگر بخش های اقتصادی، صنعتی، تجاری، حتی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی  با دانشگاهها و مراکز پژوهشی ارتباط داشتند و مشکلات جامعه و ایده در عمل تحقق پیدا می کرد. محمد میرزاده، مدرس دانشگاههای حاجی آباد، در گفتگو با خبرنگار پیارم، ضمن تبریک هفته پژوهش، آنچه امروز در مباحث پژوهشی کشور ...

مدرس دانشگاههای حاجی آباد گفت: اگر بخش های اقتصادی، صنعتی، تجاری، حتی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی  با دانشگاهها و مراکز پژوهشی ارتباط داشتند و مشکلات جامعه و ایده در عمل تحقق پیدا می کرد.

محمد میرزاده، مدرس دانشگاههای حاجی آباد، در گفتگو با خبرنگار پیارم، ضمن تبریک هفته پژوهش، آنچه امروز در مباحث پژوهشی کشور دیده می شود فقط گرامیداشت و نام جلسه است، آنطور که باید به پژوهش اهمیت داده نمی شود همه در مورد پژوهش و اهمیت آن خوب صحبت می کنند و جملات و برنامه های خوبی ارائه می دهند اما هیچکدام به عمل نمی آید.

مدرس دانشگاههای حاجی آباد افزود: سالانه این همه مقاله و پژوهش و پایان نامه در سراسر کشور تدوین و سپس به کتابخانه های جهت نگهداری ارجاع می شود، تعدادی انگشت شمار ایده پژوهشی در عمل وارد چرخه علمی و صنعتی و تجاری کشور می شود.

محمد میرزاده بیان داشت:حلقه گمشده ارتباط بخشهای مختلف جامعه با دانشگاه و مراکز پژوهشی با پژوهشگران است همه سازمانها و نهادها کار پژوهشی و بودجه پژوهشی دارند اما سازمانهایی که باید به صورت کامل اموری سازماندهی کنند وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اگر بخش های اقتصادی، صنعتی، تجاری، حتی فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با دانشگاهها و مراکز پژوهشی ارتباط داشتند و مشکلات جامعه و ایده در عمل تحقق پیدا می کرد امروز جامعه بسیاری از مشکلات را نداشت.

مدرس دانشگاه های حاجی آباد بیان کرد: تحقیق و پژوهش باید در همه کارها به صورت یک اصل در دستگاه های اداری، اموزشی  و غیر اداری مورد توجه قرار گیرد.

میرزاده افزود:هفته پژوهش، فرصتی برای تمام افرادی که با تحقیقات و پژوهش در راه اعتلای فضای علمی کشور تلاش مضاعف می کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66400

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.