ریاست اداره زندان حاجی آباد گفت: اداره زندان حاجی آباد با هدف باز توانی اجتماعی و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه از سال ۱۳۹۱، فعالیت خود را شروع و امروز با تعامل دستگا قضایی شهرستان توانسته است، زمینه اشتغال بالغ بر ۱۵۰ نفر از مددجویان را فراهم نموده است . بهرامی در گفتگو با خبرنگار ...

ریاست اداره زندان حاجی آباد گفت: اداره زندان حاجی آباد با هدف باز توانی اجتماعی و بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه از سال ۱۳۹۱، فعالیت خود را شروع و امروز با تعامل دستگا قضایی شهرستان توانسته است، زمینه اشتغال بالغ بر ۱۵۰ نفر از مددجویان را فراهم نموده است .

IMG_0083-620x330

بهرامی در گفتگو با خبرنگار پیارم،  اظهار کرد:حمایت مدیر کل محترم زندانهای استان و تلاش سایر همکاران منجر به کاشت ۱۱۰۰ اصله پرتغال و نارنگی، ۱۵۰۰ اصله لیمو  شیرین، ۱۲۰۰ اصله نخل پیارم و ۱۴۰۰ اصله انگور یاقوتی شد.

 

بهرامی افزود:  پس از گذشت ۲ سال و اندی از کاشت این درختان از یک چهارم اراضی زیر کشت حدود یک تن برداشت شده است.

 

وی تصریح کرد: علاوه بر انجام امور اصلاحی و تربیتی که رسالت اصلی اداره زندانهاست ، آموزش و حرفه آموزی که نهایتا” منجر به کاهش تکرار جرم می شود از اهداف دیگری است که در این زمینه دنبال می شود.

 

بهرامی در پایان بیان داشت: بایک بررسی اجمالی متوجه می شویم که عدم مهارت و نداشتن شغل ثابت یکی از مهمترین دلائل ارتکاب به جرم مجرمین است که با حرفه آموزی و کسب تجربیات در زمینه های مختلف کشاورزی ، باغداری به سوی هدفی والا و در جهت برطرف نمودن نیازهای شخصی و اجتماعی قدم بردارند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=55151

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.