با اختصاص اعتبارات لازم به زودی کار احداث ۵واحد آموزشی در روستاهای لای بیشه،نظام آباد،چاه سبز کوهشاه ،شمیل و هاشم آبادشهرستان حاجی اباد آغاز می شود. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، مدیرآموزش و پرورش گفت : به لطف خدا و تلاش مسئولین و همچنین همراهی خوب خیرین مدرسه ساز کار ساخت فضاهای آموزشی در ...

با اختصاص اعتبارات لازم به زودی کار احداث ۵واحد آموزشی در روستاهای لای بیشه،نظام آباد،چاه سبز کوهشاه ،شمیل و هاشم آبادشهرستان حاجی اباد آغاز می شود.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، مدیرآموزش و پرورش گفت : به لطف خدا و تلاش مسئولین و همچنین همراهی خوب خیرین مدرسه ساز کار ساخت فضاهای آموزشی در این شهرستان نسبت به سنوات قبل سرعت بیشتری گرفته است.

حسین اسماعیلی بیان داشت : همیشه دستان پر مهر انسانهای خیر یاریگر آموزش و پرورش بوده اند و این بار نیز این دستان پرخیر و برکت ساخت پنج واحد اموزشی را در این شهرستان تقبل نموده اند.

وی اظهارداشت : با همت بنیاد علوی به زودی کار احداث یک واحد اموزشی شش کلاسه در روستای شمیل و یک واحد اموزشی شش کلاسه دیگر نیز در روستای هاشم آباد آغاز خواهد شد.

این مقام مسئول افزود : با همکاری و همت بلند خیرین مدرسه ساز کار احداث سه واحد آموزشی دو کلاسه نیز در روستاهای لای بیشه ،نظام آباد و چاه سبز آغاز خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش در صحبت های خود به خبر انتشار یافته توسط سایت فرهنکده در خصوص مدرسه تخریبی روستای لای بیشه نیز اشاره نموده و بیان داشت : این دبستان دو سال قبل در لیست مدارس تخریبی قرارگرفته و پیگیر اختصاص اعتباری جهت ساخت واحد آموزشی دو کلاسه بوده ایم.

اسماعیلی تصریح نمود : روستای لای بیشه سال گذشته فاقد دانش آموز بوده و امسال با شش نفر دانش آموز مجدد بازگشایی شده است.

وی اضافه نمود : در حال حاضر دانش آموزان این روستا در یک واحد آموزشی استیجاری مشغول فراگیری درس می باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=58944

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.