مراسم سوگواره شعر عاشورایی در جزیره کیش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز ، مراسم اختتامیه سوگواره شعر عاشورایی با حضور علی جنتی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی اصغر مونسان،مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش؛ ابراهیم رضوانی،معاونت اجتماعی و ...

مراسم سوگواره شعر عاشورایی در جزیره کیش با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سوگواره شعر عاشورایی

به گزارش پیارم حاجی آباد به نقل از پایگاه خبری هرمز ، مراسم اختتامیه سوگواره شعر عاشورایی با حضور علی جنتی،وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علی اصغر مونسان،مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش؛ ابراهیم رضوانی،معاونت اجتماعی و فرهنگی سازمان و جمعی از مسئولین برگزار شد.
اجرای موسیقی سنتی توسط گروه موسیقی کیش، پخش کلیپ های عزاداری محرم و اربعین در جزیره کیش، پخش کلیپ یاران چه غریبانه از بخش های دیگر مراسم اختتامیه سوگواره شعر عاشورایی بود.
در بخش دیگری از این مراسم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه هنرهای تجسمی و تصویری هنرمندان جزیره کیش که در سالن مرکز همایش های بین المللی کیش به نمایش گذاشته شده بود، بازدید کرد.

همچنین علی جنتی از بازارچه هنر که مرکز آموزش و تولید دستاوردهای هنرمندان جزیره است دیدن کرد.
در این مراسم از ۵ تن از شاعران برگزیده مسابقه شعر عاشورایی کیش با اهداء هدایایی توسط معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش تجلیل شد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24573

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.