◄ محسن تدین، رئیس انجمن بتن ایران با بیان اینکه نیمی از بتن‌های تولید شده در کشور استاندارد نیستند، اظهار داشت: هنوز مهندسان برای جواز ساختمان امضافروشی می‌کنند و همواره این موضوع گریبانگیر ماست و متأسفانه باید گفت، برخی آزمایشگاه‌های تأیید بتن نیز برگه‌فروشی می‌کنند. بنابراین باید جلوی این اقدامات گرفته شود تا مردم در اسکلت‌های ...
◄ محسن تدین، رئیس انجمن بتن ایران با بیان اینکه نیمی از بتن‌های تولید شده در کشور استاندارد نیستند، اظهار داشت: هنوز مهندسان برای جواز ساختمان امضافروشی می‌کنند و همواره این موضوع گریبانگیر ماست و متأسفانه باید گفت، برخی آزمایشگاه‌های تأیید بتن نیز برگه‌فروشی می‌کنند. بنابراین باید جلوی این اقدامات گرفته شود تا مردم در اسکلت‌های بتنی با خیال راحت زندگی کنند.
◄ امیر نجومی، دبیر شورای عالی کانون صرافان ایران تقاضای ارز مسافرتی را از دلایل اصلی افزایش نرخ ارز در ماه‌های اخیر دانست و گفت: حجم مسافرت‌های خارجی در شهریور ماه بالا بود؛ از همین رو بهای دلار روند صعودی داشت. وی اظهار داشت: بانک مرکزی در این مدت متناسب با وضعیت بازار، ارز مداخله‌ای توزیع کرده و همچنان این روند ادامه دارد.
◄ رئیس شورای ملی زعفران ایران گفت: با توجه به افزایش سطح زیرکشت زعفران در هر سال، پیش‌بینی می‌شود سطح زیر کشت زعفران امسال در کشور از مرز ۱۰۰ هزار هکتار بگذرد. وی در ادامه افزود: باید تلاش کنیم میزان صادرات زعفران نیز از مرز ۳۰۰ تن عبور کند.
◄ «میشل عون» رئیس جمهور لبنان در پاسخ به این پرسش که آیا بشار اسد در قدرت باقی خواهد ماند، گفت: فکر می‌کنم رئیس‌جمهور اسد در جایگاه خود بماند. دولت سوریه آشتی ملی را در دستور کار دارد و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
◄ بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به انتشار خبری به نقل از وزیر صنعت مبنی بر اینکه ۹۰ درصد کالاهای وارداتی به کشور از طریق قاچاق وارد می‌شود، گفت: این موضوع  از اساس کذب است.
◄ در آخرین رتبه‌بندی مؤسسه «گلوبال‌پلتزم»، شرکت گازپروم روسیه بزرگ‌ترین شرکت انرژی جهان معرفی شد. پیش از این، شرکت «اگزون‌موبیل» آمریکا به مدت ۱۲ سال بزرگ‌ترین شرکت انرژی جهان شناخته می‌شد و در صدر فهرست قرار داشت.
◄ سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه در حوزه موشکی کاملاً خودکفا هستیم، گفت: توسعه موشکی پس از انتقادات نامشروع مقامات آمریکایی سرعت گرفته است.
◄ دبیر کل سازمان ملل ضمن درخواست از اربیل و بغداد برای گفت‌وگو، ابراز نگرانی کرد که همه‌پرسی کردستان می‌تواند به بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه دامن بزند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65304

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.