◄ فراکسیون امید مجلس طی هماهنگی انجام شده وزرای فعلی دولت روحانی را به سه گروه تقسیم کرده‌اند؛ نخست، کسانی که حتماً به آنها رأی خواهند داد (گفتنی است، نام ظریف وزیر امور خارجه، قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت و درمان، صالحی‌امیری وزیر ارشاد و بیژن زنگنه وزیر نفت در این فهرست به چشم می‌خورد)؛ دوم، کسانی که ...
◄ فراکسیون امید مجلس طی هماهنگی انجام شده وزرای فعلی دولت روحانی را به سه گروه تقسیم کرده‌اند؛ نخست، کسانی که حتماً به آنها رأی خواهند داد (گفتنی است، نام ظریف وزیر امور خارجه، قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت و درمان، صالحی‌امیری وزیر ارشاد و بیژن زنگنه وزیر نفت در این فهرست به چشم می‌خورد)؛ دوم، کسانی که به آنها با شرایطی رأی خواهند داد و سوم، کسانی که به آنها رأی نخواهند داد. تلاش و رایزنی اعضای کابینه برای خروج از فهرست سوم و ورود به فهرست اول و دوم مشهود است.
◄ سردار سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه در نشست مشترک فرماندهان پلیس و سپاه فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه فضای امنیتی جدیدی ایجاد شده، اظهار داشت: این فضا انعکاس تغییر و تحولات عرصه سیاسی در سطح منطقه و جهان و همچنین بازتاب موفقیت‌های بزرگ اسلام و شکست‌های جبهه استکبار است. وی در ادامه افزود: گروه‌های تکفیری در منطقه به سرعت در حال از دست دادن جغرافیای تحت تسلط خود بوده و سعودی‌ها نیز در کشور یمن متوقف شده‌اند و این اتفاقات نوید پیروزی‌های بزرگ در آینده‌ای نزدیک را می‌دهد.
◄ محمدباقر قالیباف در سومین جشنواره همایش و نمایشگاه عمران شهری گفت: ما هرگز در اداره شهر رفتار سیاسی نکردیم، بعضی‌ها در شهرداری مخالف قطعی قالیباف بودند؛ ولی به آنها فرصت داده شد و کار کردند. وی با انتقاد از اعتقاد برخی از جریان‌ها و افراد به این نظر که «هر که با ما نیست برماست»، گفت: نتیجه این تفکر آن می‌شود که منابع مادی و انسانی را از دست می‌دهیم.
◄ حبیب‎الله خجسته‎پور، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار لرستان اظهار داشت: هم‎اکنون شاهد تغییر سبک زندگی به ویژه در روستاها هستیم، تعداد فرزندان در روستاها کاهش یافته که این موضوع به مسائل معیشتی و نیاز نداشتن به فرزند بر می‎گردد. گفتنی است، جمعیت سنی ۳۰ تا ۶۴ سال کشور ۵/۵ درصد افزایش داشته و طبق این آمار به سمت پیری پیش می‎رویم.
◄ دو شب پیش در حالی که یکی از ماشین‌های گشت شهرداری در خیابان کریم‌خان تهران در حال اجرای مأموریت خود بود، عده‌ای ناشناس به دلایل نامعلوم به این ماشین حمله برده و دو سرنشین خودرو مذکور را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند که بر اثر شدت جراحات وارد شده یکی از این افراد فوت می‌کند.
لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64367

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.