فرماندار حاجی‌آباد گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی در حاجی‌آباد حق مسلم بیمه‌شدگان است. به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری کوهشاهی عصر امروز در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان ضمن قدردانی از توجه ویژه همه مدیران استانی نسبت به مردم ولایتمدار این شهرستان اظهار داشت: شهرستان حاجی آباد در محور مواصلاتی قرار دارد و ...

فرماندار حاجی‌آباد گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی در حاجی‌آباد حق مسلم بیمه‌شدگان است.

به گزارش پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری کوهشاهی عصر امروز در دیدار با مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان ضمن قدردانی از توجه ویژه همه مدیران استانی نسبت به مردم ولایتمدار این شهرستان اظهار داشت: شهرستان حاجی آباد در محور مواصلاتی قرار دارد و روزانه شاهد حجم بالایی از عبور و مرورهاست و مسافران و رانندگان زیادی در هنگام عبور برای تهیه داروهای مورد نیاز با مشکلاتی مواجه می‌شوند و با احداث درمانگاه تامین اجتماعی این مشکلات مرتفع خواهد شد.

فرماندار حاجی آباد احداث درمانگاه تامین اجتماعی نیاز مبرم این شهرستان و حق بیمه‌شدگان خواند و افزود: با توجه به تحت پوشش قرار گرفتن تعداد زیادی از مردم و پرداخت حق بیمه، احداث درمانگاه از مطالبات مردمی است و انتظار می‌رود در دولت تدبیر و امید این مهم تحقق پیدا کند.

به گفته فارس، در این دیدار در خصوص مسائل و مشکلات بیمه‌شدگان تامین اجتماعی و به‌ویژه افزایش سهمیه بیمه قالی‌بافان بحث و تبادل نظر شد.

شهرستان حاجی آباد با ۷۰ هزار نفر جمعیت در مسیر جاده اصلی سیرجان – بندرعباس قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59072

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.