فرماندار حاجی‌آباد از اجرای عملیات گازرسانی به شهر و روستاهای این بخش و بخش احمدی در سال جاری خبر داد. حمید جهانگیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد، از نشست صمیمی مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با مردم چهار روستای پرجمعیت بخش فارغان خبر داد. وی افزود: در این نشست که با ...

فرماندار حاجی‌آباد از اجرای عملیات گازرسانی به شهر و روستاهای این بخش و بخش احمدی در سال جاری خبر داد.

حمید جهانگیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد، از نشست صمیمی مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با مردم چهار روستای پرجمعیت بخش فارغان خبر داد.

وی افزود: در این نشست که با حضور پرشور مردم روستاهای سیروئیه، جایین، آشکارا و به میزبانی دهیار و شورای اسلامی روستای شمیل بالا و در مسجد این روستا تشکیل شد، مسائل و مشکلات مردم و مجموعه این روستاها مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار حاجی آباد تصریح کرد: در این جلسه پیرامون مباحثی همچون تبدیل شدن روستای شمیل با توجه به پتانسیل موجود و جمعیت قابل ملاحظه آن به شهر، توجه به شغل کشاورزی اکثر مردم این چهار روستا و رایزنی در خصوص حمایت‌های دولت برای اجرای طرح‌های نوین کشاورزی، آبیاری تحت فشار، بخشودگی جرائم و دیرکرد وام‌های کشاورزی زیر١٠٠ میلیون بحث و تبادل نظر شد.

حمید جهانگیری در پایان همچنین از اجرایی شدن عملیات گاز‌رسانی به شهر فارغان و روستاهای تابعه و بخش احمدی خبر داد و گفت: عملیات گازرسانی به شهر و روستاهای این بخش در سال‌جاری آغاز خواهد شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67790

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.