فرماندار حاجی آباد در اولین کار گروه اشتغال شهرستان از اجرای دو طرح احداث سیلوی گندم و احداث کارخانه فراوری سنگ آهن معدن تنگ زاغ با اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر خبر داد. به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد ، حمید جهانگیری ؛  با اشاره به نامگذاری سال جدید بنام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از ...

فرماندار حاجی آباد در اولین کار گروه اشتغال شهرستان از اجرای دو طرح احداث سیلوی گندم و احداث کارخانه فراوری سنگ آهن معدن تنگ زاغ با اشتغال مستقیم ۳۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد ، حمید جهانگیری ؛  با اشاره به نامگذاری سال جدید بنام سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری افزودند باید با تکیه بر پتانسیل ها و قابلیت های شهرستان نسبت به ایجاد فرصت های شغلی پایدار اقدام کنیم .
وی بیان داشت در سال گذشته فرصت های شغلی مناسبی در شهرستان ایجاد گردید که تمام آمارهایی که از فرصت های شغلی ایجاد شده بیان می گردد کاملا واقعی و صد در صد به وقوع پیوسته است ، چرا که یکی از اهداف مهم دولت تدبیر و امید از شروع به کارشفافیت و پرهیز از آمار سازی و بزرگ نمایی می باشد.
رئیس کار گروه اشتغال شهرستان حاجی آباد بیان داشت از جمله کارهای خوبی که در سال گذشته انجام پذیرفت فعال سازی واحد های تعطیل و غیر فعال بود که می توان به راه اندازی ۷ معدن تعطیل و اجرای ۴ طرح بسته بندی خرما نام برد .
فرماندار حاجی آباد در پایان اهم برنامه های کار گروه اشتغال شهرستان در سال جاری را حمایت از سرمایه گذاران ، احیای واحدهای تعطیل و غیر فعال ، توانمند سازی روستاها از طریق قابلیت موجود در هر روستا ، توجه ویژه به قابلیت گردشگری شهرستان و حذف بوروکراسی زاید اداری عنوان کرد./

آقای منصور قاسمی افشار در اولین جلسه کار گروه اشتغال در سال جاری عنوان کرد باتوجه به وجود مناطق گردشگری و چشم اندازهای طبیعی در شهرستان و قرار گرفتن در دروازه ورودی استان هرمزگان و عبور جاده ترانزیتی و بالطبع ورود سالیانه تعداد زیادی مسافراز سراسر کشور به استان لزوم توجه به قابلیتهای گردشگری شهرستان امکان اشتغال مناسب جوانان در صنعت گرشگری وجود دارد که لازم است دستگاه های متولی توجه ویژه به این امر داشته باشند .
دبیر کار گروه اشتغال شهرستان حاجی آباد افزود مناطق دیدنی زیادی از جمله آبشار تزرج ، آبگرم معدنوئیه ، استخرسبز پوشان برغنی و منطقه دیدنی بخوان در شهرستان وجود دارد که بایک برنامه ریزی مناسب می توان در آمد زایی قابل توجهی به اهالی منطقه ایجاد نمود که تشکیل تعاونی های گردشگری می تواند راهگشا باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61977

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.