کتابخانه عمومی فاطمه الزهرای حاجی آباد به مناسبت فرارسیدن سال نو و گرامیداشت نوروز ۹۷ برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد. به گزارش پیارم بهزادی رئیس کتابخانه عمومی شهرستان حاجی آباد گفت:، به مناسبت فرارسیدن سال نو و گرامیداشت ایام نوروز با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و با هدف جذب هرچه بیشتر کودکان به مطالعه ...

کتابخانه عمومی فاطمه الزهرای حاجی آباد به مناسبت فرارسیدن سال نو و گرامیداشت نوروز ۹۷ برنامه‌های متنوعی را اجرا کرد.

به گزارش پیارم بهزادی رئیس کتابخانه عمومی شهرستان حاجی آباد گفت:، به مناسبت فرارسیدن سال نو و گرامیداشت ایام نوروز با حضور فرماندار و مسئولین شهرستان و با هدف جذب هرچه بیشتر کودکان به مطالعه و کتابخانه، جشنی نوروزی با همکاری مهدکودک های شهرستان در سالن اجتماعات این کتابخانه برگزار کرد.

برگزاری نمایش به‌منظور معرفی فرهنگ، آداب و رسوم ایران اسلامی در ایام نوروز، برپایی هفت سین کتاب، بازدید و آشنایی کودکان از بخش های مختلف کتابخانه و برگزاری مسابقه فرهنگی از دیگر فعالیت‎های انجام شده در این کتابخانه بود.

در این مراسم که کودکان نیز با مادرانشان شرکت داشتند با آیین ها و مراسم ویژه هفت سین بهار۹۷ ، آشنا شدند .

گفتنی است برای کودکان نیز در بخش کودک، آموزش و آشنایی با چیدن سفره هفت سین اجرا گردید. کودکان تجسم عید نوروز و بهار در ذهنشان را به صورت نقاشی به تصویر کشیدند و عیدانه کتاب و نشریه  کودک به ایشان اهدا گردید.

کتابخانه عمومی حاجی آباد با حدود ۴۰۰۰ نفر عضو و ۴۷هزار نسخه کتاب به مردم حاجی آباد خدمت رسانی می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=67561

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.