سردار «حسین دهقان» مهمان آخرین برنامه شناسنامه از شبکه سوم سیما بود.   به گزارش پیارم به نقل از سرویس سیاسی جام نیوز، وب‌سایت ضدانقلاب “گویانیوز” با اشاره به حضور سردار «حسین دهقان» در برنامه تلویزیونی “شناسنامه” نوشت: «وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به ...
سردار «حسین دهقان» مهمان آخرین برنامه شناسنامه از شبکه سوم سیما بود.
 IMG00103640

به گزارش پیارم به نقل از سرویس سیاسی جام نیوز، وب‌سایت ضدانقلاب “گویانیوز” با اشاره به حضور سردار «حسین دهقان» در برنامه تلویزیونی “شناسنامه” نوشت: «وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را به “بداخلاقی” متهم کرد.»

 

این وب‌سایت ادامه داد: «آقای دهقان که روز جمعه ۲۸ آذر در شبکه سه تلویزیون ایران حاضر شده بود، گفته که صحبت در مورد محاکمه فرماندهان بعد از جنگ، ناشی از دعواهای سیاسی نابجایی است که در کشور می‌شود. این بیشتر بداخلاقی است تا اینکه بخواهد دفاع باشد یا رعایت حقوق باشد».

 

گویانیوز به نقل از خبرگزاری فارس افزود: «وزیر دفاع دولت حسن روحانی در این برنامه گفته است: وقتی ما در نظام جمهوری اسلامی در زمان جنگ -که اگر کسی بخواهد فرار کند باید اعدامش کنیم- احدی را اعدام نکردیم، چطوری بعد از جنگ کسی را اعدام کنیم؟»

 

این پایگاه ضدانقلاب گزارش خود را اینگونه ادامه داد: «سایت هاشمی رفسنجانی در مهرماه امسال گزارشی از دیدار تعدادی از اسرای جنگ ایران و عراق با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را منتشر کرده بود که در آن، آقای هاشمی از یک فرمانده رده بالا نام می‌برد و می‌گوید که نامبرده به خاطر «بی‌لیاقتی در جنگ»[!] چندبار تا مرز اعدام پیش رفته بود… اما او [هاشمی] مانع این مسأله شده است. این گزارش هم‌اکنون از سایت هاشمی رفسنجانی حذف شده است.»

 

منبع یادشده در پایان خاطرنشان کرد: «این سخنان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهاراتی بیان شد که آن نظامی بلندپایه در مردادماه بیان کرد و با اشاره به نقش اکبر هاشمی رفسنجانی در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل متحد برای پایان جنگ، وی را متهم کرده بود که می‌خواسته بعد از آیت‌الله خمینی قدرت را در دست داشته باشد و کشور را اداره کند.»

 

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24680

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.