امام جمعه مشهد مقدس گفت: برای خوشایند یک قشر لائیک می‌خواهند در اجرای ارزش‌های دینی دچار ولنگاری شوند تا جائی که برای خوشایند این‌ها حتی توهین به روحانیت وابسته به مقام ولایت را صورت می‌دهند و این درست نیست و این ولنگاری قابل اغماض نیست. به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت‌الله ...
امام جمعه مشهد مقدس گفت: برای خوشایند یک قشر لائیک می‌خواهند در اجرای ارزش‌های دینی دچار ولنگاری شوند تا جائی که برای خوشایند این‌ها حتی توهین به روحانیت وابسته به مقام ولایت را صورت می‌دهند و این درست نیست و این ولنگاری قابل اغماض نیست.

به گزارش پیارم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت‌الله سید‌احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد مقدس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: هفته‌ای که در آن هستیم هفته دولت است که آن را به دولتمردان خدمتگزار تبریک عرض می‌کنم، مقام معظم رهبری فرمودند هفته دولت فرصتی است که باید یک ارزیابی منصفانه نسبت به فعالیت یک ساله دولت صورت بگیرد، مجموعه برنامه‌هایی که این دولت در یک سال اجرا کرد بر سه قسم بود.

آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه یک قسم برنامه‌ها موفق بود، گفت: دولت در مسئله کشاورزی موفق عمل کرد و از نظر گندم خودکفا شدیم و کشاورزان ما هم در یک وضعیت قابل توجهی به سر می‌برند. در طرح تحول سلامت نیز دولت موفق بوده و این طرح با مشکلاتی برخورد کرده و امیدواریم با استفاده از حضور وزیر بهداشت تجدیدنظری در این طرح صورت بگیرد و در کشور نهادینه شود.

وی خاطرنشان کرد: برخی عدم موفقیت‌ها مربوط به دولت نبود منتهی عوارض دیگری سبب عدم موفقیت دولت شد که از جمله مسئله مذاکرات و جریان برجام بود، مقام معظم رهبری فرمودند ناموفق بودن برجام مربوط به خیانت طرف مقابل ماست که دشمن ماست.

امام جمعه مشهدمقدس بیان کرد: عزیزان ما در عرصه مذاکرات هم زحمت کشیدند و هم فعالیت زیاد و قابل توجهی داشتند و وجود یک عنصر خائن هم به‌عنوان عنصر انگلیسی در تیم مذاکره، سبب نادیده‌گرفتن زحمات بقیه نیست.

وی اظهار داشت: عدم موفقیت‌های دیگر مربوط به خود عزیزان است به‌ویژه در حوزه فرهنگی. در آفند و پدافند فرهنگی یک ولنگاری وجود دارد و تساهل و تسامحی دیده می‌شود که دارای علت است و علت آن توجه سیاسی برخی مسئولان و متولیان فرهنگی به قشر “اقلیت لائیک” در این کشور است.

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: برای خوشایند یک قشر لائیک می‌خواهند در اجرای ارزش‌های دینی دچار ولنگاری شوند تا جائی که برای خوشایند این‌ها حتی توهین به روحانیت وابسته به مقام ولایت را صورت می‌دهند و این درست نیست و این ولنگاری قابل اغماض نیست.

وی خاطرنشان کرد: مردم دین‌شان را دوست دارند و اگر دین‌شان را نمی‌خواستند با سینه خشک به استقبال گلوله نمی‌رفتند. اینکه هر وقتی در هر عرصه‌ای یک عده افرادی که خودشان متولی فرهنگ هستند، آن طرف میز بایستند و مدافع لاابالی‌گری باشند با خون شهدا تناقض دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: چطور وقتی بنا است با یک بی‌عفتی مقابله شود یک عده متولیان فرهنگی به دفاع از آن‌ها برمی‌خیزند؟ مقام معظم رهبری فرمودند یک ارزیابی منصفانه نسبت به موفقیت‌های دولت داشته باشند و یک ارزیابی نیز عزیزان ما نسبت به خود داشته باشند. عزیزان ما به ولنگاری فرهنگی پاسخ دهند تا مارک و آرم ولنگاری فرهنگی بر پیشانی این دولت نماند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56655

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.