عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بسیج رسانه در جمع‌آوری نیروهای انقلابی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار است. به گزارش  پیارم حاجی اباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، عزت الله ضرغامی دقایقی پیش در اختتامیه همایش بسیج و رسانه در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: بسیج رسانه در جمع‌آوری نیروهای ...

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بسیج رسانه در جمع‌آوری نیروهای انقلابی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش  پیارم حاجی اباد به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، عزت الله ضرغامی دقایقی پیش در اختتامیه همایش بسیج و رسانه در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: بسیج رسانه در جمع‌آوری نیروهای انقلابی و تحقق اهداف انقلاب اسلامی بسیار تاثیرگذار است.

ضرغامی تصریح کرد: در تمامی عرصه‌ها آنقدر پیشرفت کرده‌ایم که تمامی معادلات عالم را تحت‌تأثیر قرار داده‌ایم و این به خاطر روحیه بسیجی مردم است.

 

وی افزود: حضور بسیج مایه قوت قلب و نشانه و آیه‌ای برای پیدا کردن مسیر است.

 

رئیس سابق رسانه ملی بیان کرد: بسیج کارهایی می‌کند که در رسانه مطرح نمی‌شود چون رسانه توانایی انعکاس فعالیت‌های گسترده بسیج را ندارد.

 

ضرغامی اضافه کرد: در بسیاری اوقات برنامه‌هایی که منعکس می‌شود درصد کوچکی از کار بزرگی که توسط بسیج صورت می‌گیرد نیز نیست و شجره طیبه واقعاً مصداقش بسیج است که امروز به بار نشسته و همه از محصول آن استفاده می‌کنیم.

 

وی با بیان اینکه بسیج و رسانه مفهومی را منتقل می‌کند که هم قالب و هم محتوا است، بیان کرد: آیت‌الله شهید مطهری جمهوری اسلامی را دو کلمه خوانده‌اند که کلمه اول آن قالب و کلمه دوم آن محتوا را معرفی می‌کند.

 

ضرغامی خاطرنشان کرد: بسیج رسانه و رسانه بسیجی دو مفهوم قالب و محتوا را منتقل می‌کند و ما باید زیر سایه این دو مفهوم بتوانیم خوب فعالیت کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه محتوا بر رسانه باید بسیجی باشد، عنوان کرد: اگر رسانه‌ای بخواهد بسیجی شود، باید شجاعت را که یکی از ویژگی‌های فرد بسیجی است داشته باشد.

 

رئیس سابق رسانه ملی، بسیج را یک حرکت جمعی عنوان کرد و بیان داشت: وقتی مردم گرد هم می‌آیند می‌توانند مشکلات را حل کنند و بسیج در واقع تبلور حضور گسترده مردم است.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24545

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.