رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ،آموزش و پرورش را رکن و اساس توسعه و پیشرفت کشور دانسته و بیان د اشت : نقش آموزش و پرورش در رشد و ترقی کشور و حتی در تمامی صحنه های زندگی افراد هر جامعه ای نقشی ارزشمند وبی بدیل است . به گزارش پیارم شهرستان حاجی ...
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد ،آموزش و پرورش را رکن و اساس توسعه و پیشرفت کشور دانسته و بیان د اشت : نقش آموزش و پرورش در رشد و ترقی کشور و حتی در تمامی صحنه های زندگی افراد هر جامعه ای نقشی ارزشمند وبی بدیل است .

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد،مهندس حمید جهانگیری در نشست شورای اموزش و پرورش اظهار کرد : با کمی تحقیق و تفحص در خصوص کشورهای پیشرفته دنیا به این واقعیت خواهیم رسید که مهمترین رمز موفقیت این کشورها توجه ویژه وسرمایه گذاری در زمینه آموزش و پرورش بوده است.

وی افزود : آموزش و پرورش رکن و اساس پیشرفت و توسعه همه جانبه کشور بوده و لازم است نگاهمان به آموزش و پرورش و به خصوص قشر فرهنگی جامعه نگاهی متفاوت باشد.

فرماندار حاجی آباد اضافه نمود : بار اصلی تعلیم و تربیت بر دوش معلمین دلسوز جامعه بوده و امروز هر گونه پیشرفتی که داشته ایم مرهون تلاش و همت فرهنگیان هستیم .

رئیس شورای آموزش و پرورش اظهار داشت : زحمات و تلاش های معلمین با هیچ چیز مادی قابل جبران نبوده و نیست.

این مقام مسئول تصریح نمود : هفته گرامیداشت مقام معلم که پیش روست فرصتی ارزشمند است تا از زحمات مربیان نسل آینده کشور تجلیل و تقدیر به عمل آید.

مقام عالی دولت خاطرنشان کرد : همیشه و هر روز، روز معلم است زیرا که همیشه در حال آموزش مسائل علمی و تربیتی می باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد از دیگر سخنرانان در این نشست ضمن تقدیر از همکاری خوب ادارات شهرستان با آموزش و پرورش اظهار داشت : به واسطه همکاری  و تعامل خوب ادارات شهرستان و بخصوص در راس آن فرمانداری محترم این شهرستان مشکلات آب و برق مدارس تا حد زیادی رفع گردیده است.

حسین اسماعیلی بیان داشت : آموزش و پرورش نهادی است که بالاترین جمعیت را تحت آموزش خود دارد و برای موفقیت همکاری همه جانبه ادرات را می طلبد.این مقام مسئول در صحبت های خودبه هفته گرامیداشت مقام  معلم نیز اشاره نموده و یادآور شد مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد تا کنون چندین نشست در خصوص برپایی هرچه باشکوهتر هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار نموده است.

نشست شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار،مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضاء در محل سالن کنفرانس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

لازم به ذکر است در انتهای این نشست با اهداء لوح تقدیر از زحمات اعضای شورای آموزش و پرورش تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62020

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.