عضو هیأت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی گفت: آقای روحانی! ناتوانی در اداره امور کشور، نابسامانی اقتصاد، بیکاری، فقر، درمان، رکود، معیشت و… که رأی خود را با این وعده‌ها از مردم ستاندید مایه شرمساری است، نه لغو یک سخنرانی!   ابوالفضل فخرالاسلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: رئیس جمهور در نامه‌ای ...

عضو هیأت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی گفت: آقای روحانی! ناتوانی در اداره امور کشور، نابسامانی اقتصاد، بیکاری، فقر، درمان، رکود، معیشت و… که رأی خود را با این وعده‌ها از مردم ستاندید مایه شرمساری است، نه لغو یک سخنرانی!

 خبرگزاری فارس: آقای روحانی! ناتوانی در اداره امور کشور مایه شرمساری است نه لغو یک سخنرانی!

ابوالفضل فخرالاسلام در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: رئیس جمهور در نامه‌ای تند و دور از شأن جایگاه ریاست یک قوه به رئیس قوه قضاییه، لغو یک سخنرانی در ایام اربعین را در جمع اصلاح‌طلبان مایه شرمساری خواند و بر خلاف دیدگاه رهبری موضوع حاشیه‌ای و کم ارزشی را به یک موضوع اول رسانه‌ها و دغدغه اصلی کشور تبدیل کرد، در حالی که در سه سال و نیم گذشته سخنرانی ده‌ها شخصیت و نمایندگان مردم در سراسر کشور لغو شده و آقای روحانی یک کلام هم در باره آن سخن نگفته است.

وی ادامه داد: متأسفانه شرایط کشور در ابعاد مختلف در وضعیتی قرار دارد که باید از دو قطبی سازی‌های مضر و ایجاد حاشیه‌ها و انتخاباتی کردن کشور از هم‌اکنون جلوگیری کرد، اما جای تعجب اینجاست که با وجود شرمساری‌های فراوان این دولت که هر روز به تعداد آنها افزوده می‌شود، بابت خلف وعده برای بهبود وضعیت معیشتی از مردم عذرخواهی نکرده است.

* آقای روحانی شما باید شرمسار باشید که برجام به ابزاری برای فشار به ایران تبدیل شده است

عضو هیأت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی بیان کرد: آقای روحانی! اگر شما واقعاً معتقد به بسته نشدن دهان‌ها و نشکستن قلم‌ها هستید با صراحت اعلام می‌کنیم که حضرت عالی باید از ناتوانی‌تان در اداره امور کشور شرمسار ملت باشید، شما باید از گرانی‌ها و شرایط سخت معیشت مردم با آمار کذایی تورم هفت و نیم درصد شرمسار باشید، باید از بیکاری افسار گسیخته و آمار ناهنجاری‌های ناشی از آن شرمسار باشید.

فخرالاسلام افزود: آقای روحانی! شما باید از شکست در ماجرای برجام شرمسار باشید که سه سال وقت کشور و ملت را صرف اعتماد به کدخدا کردید، شما باید از رکود کمرشکن و تعطیلی هزاران کارخانه و کارگاه و به فنا رفتن تولید ملی شرمسار باشید.

مدرس سیاسی استان تأکید کرد: شما باید از زن و بچه کارگرانی شرمسار باشید که ۲۰ ماه است حقوق و دستمزد نگرفته‌اند.

عضو هیأت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی گفت: شما باید از ملت بزرگ ایران شرمسار باشید که وعده ۱۰۰ روزه برای بهبود اوضاع اقتصادی دادید و به آنها کلید نشان دادید که حل همه مشکلات در دست شما و کلیدتان است.

فخرالاسلام اظهار کرد: شما باید از ملت بزرگ ایران شرمسار باشید که با حقوق‌های نجومی و فسادهای سازمان یافته در دولت شما، به ارزش‌ها هجمه شد و اعتماد مردم را نشانه رفت.

وی ادامه داد: شما باید از مردم شرمسار باشید که برخلاف وعده‌هایتان، نه چرخ معیشت مردم چرخید و نه چرخ سانتریفیوژها.

عضو هیأت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی تصریح کرد: شما باید از مردم شرمسار باشید که با گرانی‌های یواشکی در آب، برق، گاز، بنزین، میوه و گازوئیل و عدم افزایش مبلغ یارانه، با منت نهادن ماهیانه بر سر مردم، موجب تحقیر مردم شده‌اید، در صورتی که پرداختی سالانه یارانه و ارزش افزوده حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان و در‌آمد حاصل از  ۹ قلم هدفمندی یارانه‌ها بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان است.

فخرالاسلام افزود: آقای روحانی! شما باید شرمسار باشید که قول داده بودید، با اجرای برجام همه تحریم‌ها یکجا برداشته می‌شود، اما نه تنها تحریم‌ها برداشته نشد بلکه تحریم‌های آمریکایی داماتو ۱۰ سال دیگر هم تمدید شد و به تعبیر مقام معظم رهبری برجام به ابزاری برای فشار به ایران تبدیل شده است.

وی بیان کرد: آقای روحانی! شما باید شرمسار باشید که منتقدان برجام را هماهنگ با اسرائیل می‌دانستید، در حالی که هم‌اکنون نتانیاهو بر ترامپ فشار می‌آورد که برجام را لغو نکند؟!

* آقای روحانی! در اراک باغی را به مردم نشان دادید که هنوز  نهال آن تازه غرس شده است

عضو هیأت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی گفت: آقای روحانی! مایه شرمساری آنجاست که دولت تاکنون تنها ۲۰ درصد بودجه دفاعی را پرداخت کرده است، در صورتی که امنیت موضوع اول کشور و ملت است.

فخرالاسلام اظهار کرد: آقای روحانی! این بیانیه سیاسی شما مایه شرمساری است که در آستانه انتخابات برای جلب آرای جریان فتنه به دو شخصیت ضد جریان فتنه یعنی آیت‌الله آملی لاریجانی و آیت‌الله علم‌الهدی حمله کرده‌اید.

وی ادامه داد: آقای روحانی! شرمسار از این باشید که قرار بود رشد نقدینگی را در کشور مهار کنید، اما رکورد آن، همه را متعجب کرد و از هزار هزار میلیارد تومان هم گذشت.

عضو هیأت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی بیان کرد: آقای روحانی! باید شرمندگی شما از وعده گلستان و رفاه و آسایشی باشد که به مردم داده بودید، اما در اراک باغی را به مردم نشان دادید که هنوز  نهال آن تازه غرس شده است.

فخرالاسلام افزود: آقای روحانی! شرمسار از این باشید که بر اساس گزارش جدید بانک مرکزی در مورد نابرابری درآمدی در سال ۹۴ اختلاف و شکاف طبقاتی در سه سال اخیر به شدت افزایش یافته است و اینکه سفره مردم در دولت یازدهم ۸ درصد کوچک‌تر شده است.

وی تصریح کرد: آقای روحانی شرمسار از این باشید که طبق آخرین آمار ارائه شده توسط رئیس بانک مرکزی، در حال حاضر حدود ۷۰۰ هزار نفر در صف دریافت وام ازدواج هستند، همچنین اخیراً آماری منتشر شد که نشان می‌دهد بانک‌ها در تخلفی تاریخی، معادل اعطای وام ازدواج ۱۰ میلیونی به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از منابع قرض‌الحسنه مردم، به مدیران و کارکنان خود وام داده‌اند.

عضو هیأت‌رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی گفت: و اینکه آقای روحانی! شرمسار از این باشید که قرار بود شایسته سالاری را حاکم کنید، اما از انتصاب برخی وزیران ناکارآمد تا آلوده به قضیه کرسنت تا برخی استانداران فتنه‌گر و تغییر اکثر مدیران و فرمانداران با داس دولت بی‌تدبیر، سنت سیئه‌ای را ایجاد کردید که فتنه گران در جای جای کشور جولان می‌دهند.

فخرالاسلام اظهار کرد: امید است با توجه به سوابق و خدمات گذشته حضرت عالی، حداقل در آینده با سخنان رهبری زاویه نداشته باشید و موجب امیدواری دشمنان و فتنه گران نشوید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=59014

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.