رئیس کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره)شهرستان حاجی‌آباد از آغاز عملیات‌ اجرایی ۱۹ واحد مسکونی ایتام در این شهرستان خبر داد. مسیح الله‌ مرادی صبح امروز در حاشیه کلنگ‌زنی آغاز عملیات‌ اجرایی ساخت واحد مسکونی ایتام در معیت بخشدار‌ احمدی و خیرین در گفت‌ و گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد در سخنانی اظهار داشت: امروز کلنگ ساخت یک ...

رئیس کمیته‌امداد حضرت امام‌خمینی(ره)شهرستان حاجی‌آباد از آغاز عملیات‌ اجرایی ۱۹ واحد مسکونی ایتام در این شهرستان خبر داد.

مسیح الله‌ مرادی صبح امروز در حاشیه کلنگ‌زنی آغاز عملیات‌ اجرایی ساخت واحد مسکونی ایتام در معیت بخشدار‌ احمدی و خیرین در گفت‌ و گو با خبرنگار پیارم حاجی‌آباد در سخنانی اظهار داشت: امروز کلنگ ساخت یک واحد به نمایندگی از۱۹ واحد مسکونی مددجویی در دست ساخت، در بخش احمدی به زمین شده شد.

وی عنوان داشت: با مشارکت موسسه‌ خیریه اشرف‌الانبیاء و آستان‌ قدس‌ رضوی و همکاری این نهاد عملیات ساخت ۱۹ واحد مسکونی ایتام در روستاهای بخش احمدی و مرکزی آغاز شده است.

رئیس کمیته‌ امداد حضرت امام‌خمینی(ره) شهرستان حاجی‌آباد با بیان اینکه حامیان و خیران در تمام مراحل ساخت‌ و‌ ساز مسکن ایتام مشارکت فعالانه دارند و در تلاش هستند تا بتوانند شرایط مناسبی برای خانه‌دار شدن ایتام و نیازمندان را فراهم کنند افزود: برای ساخت هر واحد مبلغ ۳۲میلیون تومان در نظرگرفته شده و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال این تعداد واحدهای مسکونی به بهره‌برداری برسانیم.

مرادی ضمن قدردانی از مردم نوعدوست و خیرین و حامیان ایتام در جهت خدمت صادقانه به مددجویان یادآور شد: مردم نیکوکار در راستای کمک به نیازمندان می‌توانند کمک‌های خود را از طریق تلفن گویای۰۷۶۳۲۸۸ یا با سامانه جمع‌آوری صدقات با شماره #۰۷۶۶*۸۸۷۷*به نیازمندان این نهاد پرداخت کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68662

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.