رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد از آغاز طرح ویژه نظارتی بازار در ایام نوروز از امروز اول اسفند ماه در حاجی آباد خبر داد. به گزارش به نقل از پیارم ؛ رامین آشوری ،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد در جلسه طرح نظارت بر بازار اظهار داشت: با توجه به ...

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد از آغاز طرح ویژه نظارتی بازار در ایام نوروز از امروز اول اسفند ماه در حاجی آباد خبر داد.

به گزارش به نقل از پیارم ؛ رامین آشوری ،رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد در جلسه طرح نظارت بر بازار اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش تقاضای عمومی برای بسیاری از کالاها و خدمات پر مصرف در ایام پایانی سال طرح نظارتی ویژه نوروز سال ۹۶ در شهرستان حاجی آباد از یکم اسفند ماه آغاز شد.

وی با اشاره به اجرای این طرح در دو مرحله اظهارکرد: مرحله اول این طرح نظارتی شامل اطلاع رسانی و هماهنگی برگزاری جلسات مرتبط است که از امروز اول اسفند ماه تا ۱۰ اسفند ماه اجرا می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد بیان کرد: مرحله دوم شامل انجام بازرسی‌ها و نظارت‌های موردی و نوبتی، برگزاری گشت‌های مشترک است که از ۱۰ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده اجرا می‌شود.

آشوری نظارت ویژه بر تأمین و توزیع و قیمت میوه و مرکبات طرح تنظیم بازار، نظارت بر برگزاری فروش‌های فوق‌العاده و حراج در واحدهای صنفی شهرستان، نظارت بر حسن اجرای قیمت‌های مصوب پایانه‌های مسافربری و غیره را از جمله اقدامات این طرح برشمرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت حاجی آباد گفت: تمام واحدهای صنفی موظف به نصب نرخ نامه در معرض دید مشتری و داشتن فاکتور خرید هستند.

آشوری افزود: در صورت رعایت نکردن با واحدهای متخلف برخورد می‌شود و ستاد خبری ۱۲۴ اداره صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت نظرها، انتقادات و پیشنهادات است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح ویژه بازرسی و نظارتی نوروز ۹۶ نظارت بیشتر بر سردخانه‌ها، انبارها، نظارت برفروش فوق‌العاده و حراج، پایانه‌های مسافربری، رستوران‌ها، هتل‌ها و غیره در دستور کار است.

اقتدار بختیاری، رئیس شبکه بهداشت شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان حاجی آباد پیشانی استان هرمزگان است و ورودی استان هرمزگان می باشد مسافران زیادی به شهرستان سفر می کنند که در این ایام دست فروشان از این فرصت استفاده کرده و کاسبی برای خود راه می اندازند که باید با دست فروشان برخود و یا بر کار آنها نظارت داشت.

وی افزود: در ایام نوروز کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت هر روز از واحد های مواد غذایی و اماکن عمومی بازرسی دارند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61155

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.