اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه  فلج اطفال در شهرستان حاجی آباد صبح امروز با حضور فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان در حاجی آباد آغاز گردید. به گزارش پیارم، حسین اقتدار بختیاری در حاشیه شروع اجرای طرح واکسینایسون تفلج اطفال در شهرستان حاجی آباد اظهار کرد : به‌ منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه‌کنی ...

اجرای طرح واکسیناسیون خانه به خانه  فلج اطفال در شهرستان حاجی آباد صبح امروز با حضور فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان در حاجی آباد آغاز گردید.

به گزارش پیارم، حسین اقتدار بختیاری در حاشیه شروع اجرای طرح واکسینایسون تفلج اطفال در شهرستان حاجی آباد اظهار کرد : به‌ منظور حفظ دستاوردهای برنامه ریشه‌کنی فلج اطفال در کشور و با توجه به هم‌جواری ایران با کشورهای همچون افغانستان و پاکستان و برای به حداقل رساندن خطر ورود و چرخش مجدد ویروس وحشی پولیو، عملیات سالانه ایمن‌سازی تکمیلی در شهرستان حاجی آباد انجام می‌شود.

 

وی ضرورت اجرای این طرح را ارتقاء سطح بهداشت عمومی و فردی جامعه عنوان کرد و افزود: طرح واکسیناسیون فلج اطفال برای کودکان زیر ۵ سال و شامل متولدین ۲۶دیماه ۸۹ تا ۲۶ دیماه ۹۴ و در دو مرحله و به صورت خانه به خانه در شهرستان حاجی آباد اجراءخواهد شد .

 

وی افزود : با بسیج نیروها و امکانات در شهرستان حاجی آباد ان شا الله شاهد دستیابی به پوشش تمام نقاط در اجرای این برنامه در این شهرستان باشیم .

 

وی در بخش پایانی سخنان خود تاکید کرد : نوع واکسن مورد استفاده از نوع خوراکی می باشد که به دلیل استفاده راحت و پیشرفت بهترطرح درنظر گرفته شده و با اجرای این طرح بیش از ۶۳۴۱ کودک زیر ۵ سال در شهرستان حاجی آباد علیه بیماری فلج اطفال واکسینه خواهند شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=60086

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.