مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد، آزادگان را اسناد زنده ی آزادگی و ایستادگی معرفی نموده و بیان داشت : آزادگان یادگاران دوران دفاع مقدس اند،یادگارانی که با صبر و استقامت و تحمل شکنجه های سخت در زندان های رژیم بعثی عراق به ما درس مقاومت و پایمردی آموختند. حسین اسماعیلی  در گفتگو با ...

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد، آزادگان را اسناد زنده ی آزادگی و ایستادگی معرفی نموده و بیان داشت : آزادگان یادگاران دوران دفاع مقدس اند،یادگارانی که با صبر و استقامت و تحمل شکنجه های سخت در زندان های رژیم بعثی عراق به ما درس مقاومت و پایمردی آموختند.
950526BBBB
حسین اسماعیلی  در گفتگو با خبرنگار پیارم ، آزادگان را اسناد زنده ی آزادگی و ایستادگی معرفی نموده و بیان داشت : آزادگان یادگاران دوران دفاع مقدس اند،یادگارانی که با صبر و استقامت و تحمل شکنجه های سخت در زندان های رژیم بعثی عراق به ما درس مقاومت و پایمردی آموختند.

وی بیان داشت : عزت ،اقتدار و امنیت امروزمان را مدیون شهدا ،جانبازان ،رزمندگان و آزادگان هستیم و برای حفظ این اقتدار و عزت زنده نگه داشتن ارزش های دوران دفاع مقدس ضروریست.

اسماعیلی یادآور شد : کتاب های بسیاری در خصوص خاطرات آزادگان به چاپ رسیده که بسیار جذاب می باشد، اما روایت خاطرات دوران هشت ساله دفاع مقدس با زبان گویای آزادگان که اسناد زنده صحنه های نبردند لذت و لطفی دوچندان دارد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد در نظر دارد.در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و مقاومت و همچنین انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل جدید برنامه خاطره گویی توسط آزادگان سرافراز این شهرستان را در مدارس اجرا نماید.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=56526

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.