فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: آزادگان آموزگاران ایستادگی در برابر دشمن و دشمن را به حقارت وادار کردن هستند. به گزارش پیارم، مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت اسرا و آزادگان به کشورمان با حضور جمعی از خانواده‌های آزادگان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در پارک زندان حاجی آباد برگزار شد و از ...
فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت: آزادگان آموزگاران ایستادگی در برابر دشمن و دشمن را به حقارت وادار کردن هستند.
IMG_0072

به گزارش پیارم، مراسم گرامیداشت سالروز بازگشت اسرا و آزادگان به کشورمان با حضور جمعی از خانواده‌های آزادگان و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در پارک زندان حاجی آباد برگزار شد و از ۱۷آزاده شهرستان تقدیر به عمل آمد.
فرماندار شهرستان در این مراسم گفت: سرافرازی، استقلال، اقتدار و قدرت خود را مدیون جانبازان و آزادگان هستیم.
مهندس اصغر جهانگیری تأیکد کرد: آزادگان آموزگاران ایستادگی در برابر دشمن و دشمن را به حقارت وادار کردن هستند.
فرماندار شهرستان حاجی آباد به دو موضوع یاد آوری کرد و گفت:: سروران آزاده که در بند اسارت بودند دو موضوع باعث ایستادگی و مقاومتشان شد ۱- یاد امام ۲- استفاده ار کلام وحی و آیات قرآن است.
وی در ادامه با اشاره به کمک های همه جانبه کشورهای جهان به عراق گفت: با وجود اینکه کمک های همه جانبه ای در عقبه ارتش عراق بود اما چون کارشان برای خدا نبود و با فرند زهرا و خداروبرو شده بودند در این مبارزه شکست خوردند.
فرماندار با اشاره به جنگ تحمیلی گفت: با آن همه نامهربانی که در حق ما شد، امروز نجات دهنده عراق ایرانی ها هستند و امروز دست خدا و مقام معظم رهبری بر سر آنهاست و اگر نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران نبود امروز داعش تا بغداد پیشروی کرده بود.
دستگزین مدیرکل بنیاد شهید استان هرمزگان در این مراسم گفت: ۳۴۷ آزاده سر افراز در استان هرمزگان است که ۱۷ نفر مطلق به حاجی آباد و ۲۰۳ شهید و جانبار درد از ۱۷ ازاده ۲ نفر به خیل شهیدان پیوستند از ۳۴۷ نفر آزاده استان هرمزگان ۴۰ نفر به خیل شهادت رسیدند.
دستگزین به سخنی از امام فرمودند ما هرچه داریم از برکن و مجاهدت و ایثارگری وخون شهیدان داریم و امروز ارزش بیانات رهبر ما از صدها موشک بیشتر است.
دستگزین در ادامه افزود: جوانان ما در مقابل ارتش تا دندان مسلح عراق ایستادن و نگداشتند که یک وجب از خاک ایران به دست دشمن بیفتد . اسیران ما با تمام شکنجه هایی که میشدند مقاوت کردند و جدب هیچ گروهکی نشدند با وجود اینکه ذر ان زمان گروهایی منافقی بودند که نیروهای مارا می خواستند جدب خودشان کنند .
وی در ادامه افزود: امروز ارزش بیانات رهبر ما از صدها موشک بیشتر است و ما باید ادامه دهنده ی راه شهدا و و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14661

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.