رئیس بنیاد شهید شهرستان حاجی آباد گفت: آرامش امروزمان را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و در سایه فداکاری شهدا است که امروز فرزندانمان بدون دغدغه و خارج از شهر و استان در گستره کشور به تحصیل مشغول هستند. به گزارش پیارم،مسئولان بسیج دانشجویی به همراه جمعی از جهادگران و ریاست بنیاد شهید شهرستان ...
رئیس بنیاد شهید شهرستان حاجی آباد گفت: آرامش امروزمان را مدیون و مرهون خون شهدا هستیم و در سایه فداکاری شهدا است که امروز فرزندانمان بدون دغدغه و خارج از شهر و استان در گستره کشور به تحصیل مشغول هستند.
SAM_0031

به گزارش پیارم،مسئولان بسیج دانشجویی به همراه جمعی از جهادگران و ریاست بنیاد شهید شهرستان با حضور در منزل شهید حسین مسعودی ،ضمن دلجویی از مادر شهید، بر آموختن درس ایثار، شهامت و ولایت پذیری از خانواده شهدا و شهیدان تاکید کردند.
رئیس بنیاد شهید شهرستان حاجی آباد گفت: خانواده های شهدا یادگارانی ارزشمند برای دلگرمی و راهنمایی و تلاش مداوم مسئولان و مردم برای ترقی کشور ونظام اسلامی هستند.
صادقی با اشاره به اینکه خانواده های شهدا حافظ ارزشهای معنوی درجامعه ما هستند گفت حفظ حرمت آنها ، احترام به فداکاری های شهدا و قدرنهادن به رشادت های آنان در راه حفظ اسلام و ایران است .
صادقی افزود ، کمک به تقویت ارزشهای معنوی در جامعه از جمله نقشهای مهم خانواده های شهدا در عرصه فرهنگی واجتماعی است.
صبوره جعفری مسئول بسیج دانشجویی در این دیدار با بیان اینکه شهادت هنر مردان خداست، افزود : شهدا با پیروی از دستورات مقام عظمای ولایت به این مرتبه و مقام دست پیدا می کنند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد : با نگاهی به کشورهای همسایه بخصوص عراق و سوریه تفاوت جوانان ما با جوانان این کشورها ملموس تر می شود و این ارزش و اهمیت کار شهدایمان را ثابت می کنند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=14656

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.