مدیر روابط عمومی بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طبق پیگیری های تیم پزشکی یسنی که ۲۶ آذر ماه توسط پدرش از ناحیه شکم دچار آسیب شده بود از مرگ حتمی فعلا نجات یافت. دکتر نوروزیان، مدیر روابط عمومی بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، اظهار کرد: ...

مدیر روابط عمومی بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طبق پیگیری های تیم پزشکی یسنی که ۲۶ آذر ماه توسط پدرش از ناحیه شکم دچار آسیب شده بود از مرگ حتمی فعلا نجات یافت.

دکتر نوروزیان، مدیر روابط عمومی بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پیارم حاجی آباد، اظهار کرد: یسنی بعد از عمل جراهی که بر روی روده او انجام شد شرایطش بهتر شده با اینکه یسنی رود باریک خود را از دست داده است.

مدیر روابط عمومی بین الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: شرایط یسنی در حال حاضر سطح هوشیاری که باید به ۱۵ برسد در حاضر نه می باشد و این جای امیدواری دارد که شرای او از این بهتر هم شود ولی نمی توان به طور قطعی زنده ماندن اور را تضمین کرد.

دکتر نوروزیاان بیان داشت: به دلیل از دست دادن روده باریک یک سری مشکلات برای یسنی به وجود می آید که شرایط جسمانی اش را تهدید می کند و تیم پزشکی در حال حاضر به طور شبانه روزی بالای سر مریض هستند انشالله که شرایط جسمی بیمار بهتر شود.

براساس این گزارش پدر یسنی در بازداشت بسر می برد و طبق پیگیری های انجام شده در منطقه حادثه  گفته شده که پدر یسنی دارای بیماری روانی بوده و بارها در بیمارستان بستری شده است و دادگستری هرمزگان نیز گفته پروند خارج از نوبت رسیدگی می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=66432

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.