گزارش/
اورژانس بیمارستان شهرستان حاجی آباد عصر امروز دچار حریق شد و یک کشته برجای گذاشت. ...

به گزارش پیارم ؛ اورژانس بیمارستان شهرستان حاجی آباد عصر امروز به دلیل اتصال سیم های برق دچار حریق شد و یک کشته برجای گذاشت و تعداد ۵ بیمار به بیمارستان بندرعباس انتقال یافت.

 

حسین داودی مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار پیارم ،گفت: اورژانس بیمارستان شهرستان حاجی آباد عصر امروز به دلیل اتصال سیم های برق دچار حریق شد و اکنون این آتش سوزی مهار شده است.

 

وی بیان کرد:کلیه وسایل اورژانسی مورد نیاز برای شرایط اضطراری درمان بیماران ،شامل دستگاه DC شوک، اکسیژن و احیا به مرکز شهری شهید امانی ارسال شده و نیروها آمادگی لازم را دارند.

 

داوودی با بیان اینکه یکی از بیماران اعزامی به بندرعباس فوت کرده است ؛اظهار کرد: یکی از بیماران اعزامی که آقای ۷۸ ساله با سابقه دوبار سکته مغزی و زخم بستر بوده و به دلیل عفونت منتشر در خون با حال وخیم و سطح هوشیاری پایین کاندید اعزام به بیمارستان فوق تخصصی شهید محمدی بوده ، در حین اعزام دچار ایست قلبی شده و متاسفانه به احیاء قلبی ریوی نیز پاسخ نداده و فوت می شود.

 

مدیرکل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه حریق از قسمت انبار دارویی بیمارستان آغاز شده ؛ بیان کرد: در زمان آتش سوزی تعداد ۱۵ بیمار در این مرکز تحت مداوا بودند که این حادثه رخ داد.

 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار پیارم مبنی بر اینکه آیا فوت بیمار ربطی به آتش سوزی دارد ؟ ، گفت: فوت بیمار ارتباطی به آتش سوزی نداشته و به دلیل وخامت حال بیمار بوده است .

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس نیز گفت: اکنون تنها بیمارستان حاجی آباد کارایی لازم برای پذیرش بیماران احتمالی ندارد و مرکز بهداشت و درمان این شهر افراد را پذیرش می کند.

 

سخنگوی اورژانس گفت: در اثر آتش سوزی بخش اورژانس و بستری بیمارستان حاجی آباد تعداد پنج بیمار به بیمارستان بندرعباس انتقال یافت و یک کشته برجای گذاشت.

 

خالدی با تاکید بر اینکه دیگر افرادی که در بیمارستان بستری بودند در مرکز بهداشتی درمانی حاجی آباد تحت درمان قرار گرفتند و خوشبختانه مصدومیت آنها بیشتر دود گرفتگی و مسمومیت است ،افزود:تیم های امدادی و ارزیاب به محل اعزام و اورژانس استان به حالت آماده باش قرار دارد.

 

خالدی ادامه داد: در اثر بروز این حادثه پنج نفر مصدوم شدند که در میان آنها یک نوزاد دو روزه ، یک مرد ۴۶ ساله ، یک زن ۵۱ ساله و مریض بد حال وجود دارد .

 

وی اظهار کرد: مصدومان به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل شدند که متاسفانه یک زن ۷۶ ساله به خاطر بیماری زمینه ای که داشت و در بخش مراقبت های ویژه بستری بود در راه بیمارستان فوت می کند و بنا بر خواسته خانواده متوفی جسد این زن ۷۶ ساله به حاجی آباد برگردانده شد.

 

انتهای پیام/

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64442

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.