ام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس: ۹دی نماد پیوند مردم با ارزش‌های انقلاب است/ حماسه ۹ دی مدفن فتنه بود امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس بااشاره به ابعادمختلف راهپیمایی خودجوش مردمی علیه فتنه سال ۸۸ گفت: حماسه ۹دی نماد پیوند ناگسستنی ملت با ارزش‌های انقلاب است. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شیخ سید عبدالباعث قتالی امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس در ...
ام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس:

۹دی نماد پیوند مردم با ارزش‌های انقلاب است/ حماسه ۹ دی مدفن فتنه بود

۹دی نماد پیوند مردم با ارزش‌های انقلاب است/ حماسه ۹ دی مدفن فتنه بود

امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس بااشاره به ابعادمختلف راهپیمایی خودجوش مردمی علیه فتنه سال ۸۸ گفت: حماسه ۹دی نماد پیوند ناگسستنی ملت با ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شیخ سید عبدالباعث قتالی امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس در گفت‌وگو باهرمز با اشاره به فرارسیدن سالروز یوم‌الله ۹ دی ، گفت: ۹دی سال ۸۸ درخت تنومند انقلاب را به بار نشاند و حقانیت انقلاب را به جهانیان ثابت کرد.

وی با اشاره به بصیرت ملت ایران درمواجه با فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: بصیرت به معنای آگاهی و به رشد رسیدن تفکرات انقلابی مسلمانان ایران است.
امام‌جمعه اهل‌سنت بندرعباس با اشاره به ابعاد مختلف راهپیمایی خودجوش مردمی روز ۹ دی گفت: در خصوص ۹ دی دو نظریه داخلی و خارجی وجود دارد.
وی با تاکید به پیام حماسه ۹ دی برای ملت‌های جهان افزود: در سطح بین‌المللی مردم ایران نشان دادند که همواره با وحدت‌کلمه و پشتیبانی از رهبرانقلاب می‌توانند در فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن غالب شوند.
شیخ قتالی خروش مردمی و دشمن‌شکن روز ۹ دی ، مهر تاییدی بر علاقه‌مندی ملت به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های انقلاب دانست و عنوان کرد: رمز نقش بر آب شدن فتنه سال ۸۸ اتحاد و یکدلی جامعه ایران بود که جهان را مبهوت کرد.
وی با دعوت از همگان برای حضور پرشور در راهپیمایی ۹ دی بیان کرد: روز ۹ دی می‌تواند نمادی برای وحدت و یکپارچگی در تمام زمینه‌ها از جمله اتحاد قومی و مذهبی باشد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24816

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.