با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و جمعی از مسئولین شهرستان مسجد زینبیه روستای طارم به نمایندی از چهار مسجد دیگر افتتاح شد. به گزارش پیارم حاجی آباد، سردار ترابی در آیین افتتاح مسجد زینبیه اظهار کرد: امروز مسجد زینبیه به نمایندگی از چهار مسجد صاحب الزمان و امام حسین(ع) فارغان و مسجد ...

با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و جمعی از مسئولین شهرستان مسجد زینبیه روستای طارم به نمایندی از چهار مسجد دیگر افتتاح شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، سردار ترابی در آیین افتتاح مسجد زینبیه اظهار کرد: امروز مسجد زینبیه به نمایندگی از چهار مسجد صاحب الزمان و امام حسین(ع) فارغان و مسجد روستای سرچاهان افتتاح می شود که این مساجد با بودجه محرومیتزدایی سپاه ناحیه حاجی آباد و آورده مردمی ساخته شده اند.

وی افزود:این مساجد هر کدام با زیر بناهای متغیر ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر مربع با امکانات بخش برادران و خواهران در مجموع با صرف اعتبار بالغ بر ۷۰۰میلیون ریال از محل اعتبارات محرومیتزدایی قرار گاه بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد ساخته شده است .

فرمانده سپاه استان هرمزگان به فعالیتهای عمرانی قرار گاه بسیج سازندگی سپاه این شهرستان حاجی آباد در سالجاری اشاره کرد و گفت امسال افزون بر ۱۰طرح عمرانی در زمینه مختلف با صرف اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد ریال در روستاهای این شهرستان در دست اجرا است .

سردار ترابی بیان اینکه احداث مساجد ، غسالخانه ، مسکن مددجویان کمیته امداد، خانه عالم و آبرسانی و ساخت خانه بهداشت ازجمله پروژه های دست اجرا توسط قرار گاه بسیج سازندگی سپاه این شهرستان در روستاهای این شهرستان افزود : تمامی این طرح  ها در طول ۲ ماه آینده به اتمام خواهند رسید .

ترابی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ نفر از بسیجیان آموزش‌های مهارتی در حوزه اقتصاد مقاوتی را فرا گرفتند، اظهار کرد: این افراد با توجه به  داشتن شرایط ویژه و با همکاری ناحیه مقاومت و جهاد کشاورزی آموزش‌های اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های مختلف همچون قالی‌بافی‌، گلیم‌بافی، دامداری و زنبورداری را فرا گرفتند و در پایان دوره به آن‌ها گواهی مهارتی اعطا شد.

 

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این افراد برای دریافت تسهیلات کم‌بهره به بانک مهر معرفی شده‌‌اند، گفت: افراد فوق علاوه بر آموزش‌های لازم از پشتیبانی و حمایت سازمان تا پایان فروش محصولات خود برخوردار می‌شوند.

 

سردار ترابی در پایان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه زمینه ها منجمله امنیت، سازندگی، اقتصاد مقاومتی ، فرهنگی و علمی همیشه در میدان حاضر بوده و هست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61051

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.