فرمانده انتظامی حاجی آباد «هرمزگان» از کشف ۴۱۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق طی یک عملیات موفق پلیسی در این شهرستان خبر داد. به گزارش پیارم ، سرگرد محمد هاشم قسام در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالای ممنوعه و دخانی، با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر ...

فرمانده انتظامی حاجی آباد «هرمزگان» از کشف ۴۱۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق طی یک عملیات موفق پلیسی در این شهرستان خبر داد.

2833477_835
به گزارش پیارم ، سرگرد محمد هاشم قسام در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق کالای ممنوعه و دخانی، با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پس از انجام یک ماه کار اطلاعاتی و گسترده، مأموران از قصد جابه جایی چند محموله بزرگ کالای قاچاق دخانی مطلع شدند و رسیدگی به آن را به طور ویژه در برنامه کار خود قرار دادند.
وی افزود: با تشکیل چند اکیپ ویژه و اعزام به مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان، محدوده‌های مورد نظر توسط مأموران کنترل که با چندین ساعت مراقبت سرانجام ۲ دستگاه خودرو مشکوک شناسایی و با عکس العمل سریع پلیس متوقف شدند.
فرمانده انتظامی حاجی آباد با اشاره به کشف ۴۱۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق و غیر مجاز از دو خودروی توقیف شده، تصریح کرد: در این عملیات ۴ قاچاقچی دستگیر شدند که به همراه کالاهای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=25070

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.