به گزارش پیارم؛با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد، سرهنگ میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و اعضای شورای تامین، پروژه های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی در سه بخش شهرستان حاجی آباد افتتاح و به بهره برداری رسید. در سفر سردار سالاری فرمانده سپاه امام ...

به گزارش پیارم؛با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد، سرهنگ میرزاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و اعضای شورای تامین، پروژه های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی در سه بخش شهرستان حاجی آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

در سفر سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان و با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد، ۳۰ طرح آبرسانی ، دو خانه عالم و مسجد در دهستان کوهشاه از بخش احمدی افتتاح و به بهره برداری رسید.

در ادامه این سفر ، ساختمان حوزه خواهران شهر فارغان افتتاح و از فروشگاه آنلاین فروش محصولات کشاورزی بخش فارغان رونمایی شد.

زمین چمن فوتسال روستای گنج از دیگر پروژه هایی بود که در این سفر کلنگ زنی شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این مراسم ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و تشکر از زحمات ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در راستای محرومیت زدایی شهرستان گفت: اتحاد و همدلی همه ارگانها و سازمانها راهکار محرومیت زدایی است همانطور که در زمان جنگ تحمیلی و بعد از آن همه در کنار هم در آبادانی کشور تلاش کردند.

لازم به ذکر است این ۳۴ پروژه با همکار بسیج سازندگی سپاه حاجی آباد و قرارگاه آبادانی و پیشرفت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72242

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.