فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت:جهت رفاه حال هموطنان و اسکان مهمانان نوروزی ۱۹مدرسه ۱۶۱ کلاس درس آماده پزیرایی و اسکان مسافرین می باشد و همچنین شش حسینیه و مسجد بین راهی نیز آمادگی استقبال از مسافرین شریف را دارند. به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری در جلسه شورای اداری  اظهار کرد: حاجی آباد ...

فرماندار شهرستان حاجی آباد گفت:جهت رفاه حال هموطنان و اسکان مهمانان نوروزی ۱۹مدرسه ۱۶۱ کلاس درس آماده پزیرایی و اسکان مسافرین می باشد و همچنین شش حسینیه و مسجد بین راهی نیز آمادگی استقبال از مسافرین شریف را دارند.

photo_2017-03-15_09-26-27

به گزارش خبرنگار پیارم حاجی آباد، حمید جهانگیری در جلسه شورای اداری  اظهار کرد: حاجی آباد به لحاظ قرار گرفتن در پیشانی استان و دروازه ورود به خلیج فارس اولین شهرستان استان است که از مهمانان نوروزی استقبال می کند و بیش از ۸۰ درصد هموطنان عزیز که قصد سفر به بندرعباس و جزائر  را دارند از این گذر گاه عبور می کنند.

حمید جهانگیری افزود: فرمانداری حاجی آباد با کمک دستگهای اجرائی شهرستان جهت رفاه حال همشهریان و هموطنان عزیز و همچنین تامین امنیت این عزیزان در این ایام میمون تدابیری پیش بینی کرده است.

جهانگیری یادآور شد: برای مدیریت بهتر و رفاه حال هموطنان ما هشت کمیته در فرمانداری تشکیل شد که این کمیته ها شامل کمیته امداد نجات،کمیته امنیت، کمیته حمل و نقل جاده ای، کمیته بهداشت،کمیته تنظیم بازار، کمیته امنیت،کمیته، کمیته گردشگری و آمار، کمیته اسکان و کمیته پشتیبانی می باشند.

وی اظهار کرد: آمادگی کامل دستگاههای امدادی و خدماتی در این ایام و در طول ۱۸۰ کیلومتری حوزه استحفاظی اصلی شهرستان حدود چهار پایگاه امداد و نجات جاده ای مستقر کرده ایم و شش پایگاه اورژانس و فوریتهای پزشکی و دو ایستگاه پلیس مستقر شده اند تا در صورت لزوم به کمک مردم عزیز بشتابند.

جهانگیری تصریح کرد: جهت رفاه حال هموطنان و اسکان این عزیزان ۱۹مدرسه ۱۶۱ کلاس درس آماده پزیرایی و اسکان مسافرین می باشد و همچنین شش حسینیه و مسجد بین راهی نیز آمادگی استقبال از مسافرین شریف را دارند.

فرماندار حاجی آباد برقراری نظم و امنیت عمومی در مسیر جاده ها و مکانهای اسکان توسط دستگاهای انتظامی می باشد و کنترل بازارنظارت و بازرسی توسط بهداشت و دستگاهای متولی صورت می گیرد؛ همچنین شناسایی نقاط حادثه خیز ، نصب علام هشدار دهنده در طول مسیرها از اقدامات انجام شده در شهرستان می باشد.

فرماندارحاجی آباد یادآور شد:در پایگاه های ایجاد شده، صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان در ایام نوروز معرفی خواهند شد.

وی گفت: همچنین تابلوهای راهنمایی در مسیر جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهرستان برای هدایت مسافران نصب خواهد شد.

رییس ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان افزود: با چاپ اقلام تبلیغاتی همچون بنر و بروشور به معرفی جاذبه های گردشگری و تاریخی شهرستان به مسافران ورودی در ایام نوروز خواهیم پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: این اقلام تبلیغاتی در مسیرهای ورودی و خروجی شهرها و بخش های شهرستان حاجی آباد نصب و توزیع شده است.

جهانگیری در پایان آبشار تزرج و چشمه سبزپوشان برغنی، دههنه میمند و روستای زیبای بخوان از مکان های تفریحی شلوغ در ایام نوروز در شهرستان نام برد که باید در این مکان ها تجهیزات لازم جهت رفاه حال هموطنان مهیا باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=61445

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.