همزمان با پنجمین روز از هفته بسیج یادواره شهدای والامقام  شهرستان حاجی آباد با حضور گسترده و باشکوه مسئولان، جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان ، رزمندگان و اقشار مختلف مردم برگزار شد. ...

به گزارش پیارم،سرهنگ هدایت اله امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام کشورمان به عنوان یک رسالت خطیر و حساس بر گردن ماست و در این زمینه تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه‌های شوم دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.

 

وی با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان جوانان و نوجوانان افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهم‌ترین هدف برگزاری یادواره‌های شهدای والامقام است که به همین دلیل نیاز است که برگزاری یادواره‌های شهدا را در جامعه نهادینه کنیم و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عزت و سربلندی کشورمان را تثبیت کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شهدا همیشه زنده‌اند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست که باید در این زمینه با زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای والامقام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دستاوردهای مقدس انقلاب اسلامی حفظ و صیانت کنیم.

 

امیری تصریح کرد: شهدای والامقام جان خود را در راه اسلام و قرآن فدا کرده‌اند و هرکس که محبت شهدا را در قلب خود جای دهدعاقبت به خیری در انتظار اوست که در این زمینه در تلاش هستیم از شهدای والامقام  حفظ و نگهداری کنیم و در این زمینه در تلاش هستیم برگزاری یادواره‌های شهدا را فقط به روز بزرگداشت شهدا بسنده کنیم.

امام جمعه حاجی آباد افزود: : برگزاری یادواره‌های شهدا فرصت بسیار مناسبی برای تبیین ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی است که درصدد هستیم با تداوم این یادواره‌ها به رسالت و وظیفه خود که کم‌ترین کار در قبال شهدا است عمل کنیم و به وظایف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

حجت الاسلام شریفی افزود: هر چه داریم از شهدا است بنابراین یاد و نام شهدا در همه‌جا از الزامات معنوی، روحی و  جز لاینفک هستی ما است.

وی عنوان کرد: ثبات نظام، امنیت  و آرامش کشور مدیون شهدا و ایثارگران است، کسانی که با بهره‌گیری از  فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود جان‌فشانی کردند.

وی بیان کرد: شهدا حماسه‌سازانی هستند که با ازخودگذشتگی و  رشادت ضامن بقا، حفظ استقلال و آزادی نظام هستند.

حجت الاسلام شریفی تصریح کرد: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و  حقیقت خواهند بود بنابراین زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا نه‌تنها یک وظیفه دینی بلکه بااقتدار، شکوه و امنیت کشور  گره‌خورده است.

یادواره شهدای شهرستان توسط بسیج هنرمندان، بسیج ورزشکاران و همکاری اداره ارشاد حاجی آباد برگزار شد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=70846

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.