امام جمعه حاجی آباد گفت: باید موضع قاطع ملت ها را در این قضیه شاهد باشیم که مردم جهان بداند ذات ظلم این جوری است اگر در جای ظلم اتفاق افتاد موضع نگرفتی مقابل ظلم نایستادی امروزمیانمار است فردا جای دیگری این اتش ظلم دامن ما هم خواهد گرفت . به گزارش پیارم حاجی آباد، ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: باید موضع قاطع ملت ها را در این قضیه شاهد باشیم که مردم جهان بداند ذات ظلم این جوری است اگر در جای ظلم اتفاق افتاد موضع نگرفتی مقابل ظلم نایستادی امروزمیانمار است فردا جای دیگری این اتش ظلم دامن ما هم خواهد گرفت .

به گزارش پیارم حاجی آباد، حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولین مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: جایگاه مجمع تشخیص مصلحت در نظام سیاسی کشور ما یک جایگاه ویژه است که سیاست های کلان کشور باید آنجا تبیین شود، در زمان اختلاف بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان باید مجمع تشخیص مصلحت تشخیص بدهد که چه به صلاح کشور است.

مختاری افزود: مصلحت باید یک مصلحت بلند مدت باشد، نباید گرفتار روزمرگی شود، مجمع تشخیص مصلحت نظام باید صددرصد انقلابی فکر  و انقلابی عمل و انقلابی هم بماند، تفکرات امام و انقلاب باید در مجمع تشخیص کاملا ممکن باشد هیچ مصوبه ای و موضع گیری یا اقدامی موازی با انقلاب اسلامی و امام راحل نباید مشاهد شود و باید حرکت مجمع تشخیص مصلت نظام در راستای انقلاب باشد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع علما و حوزویان، تبدیل جامعه را به یک جامعه دینی و کار علما و روحانیت معرفی کردند و افزودند: روحانیت باید جامعه را به سوی دینی شدن  پیش ببرد جامعه ما هنوز یک جامعه و دولت ما هم یک دولت دینی نیست یعنی ما حرکت کردیم به طرف دیندار شدن اما هنوز به هدف بزرگ نظام نرسیدیم.

امام جمعه حاجی آباد تصریح کرد: امروز افقهای متعددی فرا روی حرکت حوزه علمیه گشوده شده است و انقلاب ما هم زائیده و فرزند حوزه است، حوزه علمیه پیشرو این حرکت انقلابی بوده اند اما انقلاب هم افق های روشنی پیش رو حوزویان باز کرده است دنیای بشریت تشنه معارف دینی است رساندن پیام اسلام به گوش جهانیان کار حوزویان است لذا طلاب عزیز باید در حوزه علمیه قوی درس بخوانند .

مختاری در ادامه با اشاره به کشتار بی رحمانه مسلمانان میانمار افزود: امروز باید کشورهای جهان به طور ویژه کشورهای اسلامی از هر ابزار فشار سیاسی و اقتصادی استفاده بکنند برای فشار آوردن به کشور میانمار  باید تحریم و برخورد کرد و مبادلات تجاری را قطع کرد این که بی رحمانه یک عده ای رو مظلومانه بکشند و صرفا محکوم کردن کفایت نمی کند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی در مقابل ظلم درهرجای دنیا باید موضع سریع و شجاعانه داشته باشد ، به این زن بی رحم که در این کشور رئیس جمهور است جایزه صلح نوبل دادند، این روز مرگز جایزه صلح نوبل فرا رسیده است.

امام جمعه حاجی آباد گفت: سازمان های جهانی بر چه اساسی عمل می کنند کاملا در اختیار استکبار جهانی هستند اگر به کسی جایزه ای می دهند این جایزه هدف دار است که فرد را برده امریکا و اسرائیل بکنند و در مسیر انها حرکت کند این اتفاق ها  حقایق را برای جامعه بشری روشن می کند.

مختاری افزود: باید موضع قاطع ملت ها را در این قضیه شاهد باشیم که مردم جهان بداند ذات ظلم این جوری است اگر در جای ظلم اتفاق افتاد موضع نگرفتی مقابل ظلم نایستادی امروزمیانمار است فردا جای دیگری این اتش ظلم دامن ما هم خواهد گرفت .

وی یادآور شد: شاهد نقض مکرر برجام از جانب امریکا دولت عهد شکن هستیم دوباره عده ای و گروه هایی رو تحریم کرده اند از مسئولین کشور در خواست یک برخود قاطع در برابر این اقدام آمریکا داریم .

به ۲۴ ذی‌الحجه مناسبت روز مباهله پرداخت و مباهله پیامبر با اسقف نجران را حقانیت پیامبر و اهل‌البیت (ع) در برابرمشرکان دانست و گفت: آیه ۶۱ سوره آل عمران گویای این مبحث تاریخی است که پیامبر (ص) در مکاتبات متعدد خود به سران حاکمان سرزمین‌های مختلف مکاتبه و آنها را به اسلام دعوت کردند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65141

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.