فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد، از کشف ۴۰۰ گرم شیشه و شش کیلو ۷۰۰ گرم ناس از شش خانه تیمی در حاجی آباد خبر داد. به گزارش پیارم حاجی آباد، سرهنگ محمد بارسالاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد با توجه به اینکه هم ...

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد، از کشف ۴۰۰ گرم شیشه و شش کیلو ۷۰۰ گرم ناس از شش خانه تیمی در حاجی آباد خبر داد.

به گزارش پیارم حاجی آباد، سرهنگ محمد بارسالاری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر شهرستان حاجی آباد با توجه به اینکه هم مرزبا استان های کرمان فارس و باشهرستان های رودان می باشد دارای مرزهای زیادی برای ورود کالای قاچاق منجمله مواد مخدر است.

سرهنگ بارسالاری افزود: همکاران ما در بحث مبارزه با مواد مخدر تلاشهای زیادی می کنند و در این هفته ما در شهرستان شش خانه تیمی توزیع مواد مخدر شیشه مشروبات الکی شناسایی و جمع آوری کردیم و حدود ۴۰۰گرم شیشه کشف و ضبت شد و در یک سوپر مارکت ما حدود شش کیلو و ۷۰۰گرم ناس پیدا کردیم.

بار سالاری بیان داشت: ما در زمینه آگاه سازی خانواده ها کلاس هایی در مدارس برای خانواده و دانش آموزان برگزار کردیم و در حال حاضر هم آمادگی این را داریم که نمایشگاه های در زمینه مضرات مواد مخدر در شهرستان برگزار کنیم.

وی افزود: برای آگاهی جوانان و خانواده ها باید رسانه ملی پای کار بیاید و ماهواره و فضای مجازی متاسفانه شده اند الگو برای جوان امروز ما اگر یک لباس جایی مد می شد شاید یک سال بعد به ایران میرسید ولی در حال حاضر باوجود ماهواره همزمان با مدشدن لباس این لباس در بازار فراوان یافت می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65607

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.