به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، کاراته کاران حاجی آبادی که در قالب تیم منتخب کیوکوشین کاراته جمهوری اسلامی ایران به مسابقات اتحادیه جهانی کیوکوشین کاراته(kwu) کشور بلاروس اعزام شده بودند، خوش درخشیدند و یک مدال طلا و یک برنز از این رقابتها صید کردند. پیمان رفعتی مسئول سبک kwf کیوکوشین کاراته استان هرمزگان و ...

به گزارش پیارم شهرستان حاجی آباد، کاراته کاران حاجی آبادی که در قالب تیم منتخب کیوکوشین کاراته جمهوری اسلامی ایران به مسابقات اتحادیه جهانی کیوکوشین کاراته(kwu) کشور بلاروس اعزام شده بودند، خوش درخشیدند و یک مدال طلا و یک برنز از این رقابتها صید کردند.

پیمان رفعتی مسئول سبک kwf کیوکوشین کاراته استان هرمزگان و مربی تیم کاراته شهرستان حاجی آباد،در گفتگو با خبرنگار پیارم،با بیان اینکه این مسابقات با شرکت ۲۴ کاراته کار منتخب جمهوری اسلامی ایران و ۴ سرپرست و مربی با حضور بیش از ۱۰ کشور، از جمله روسیه، اکراین، ایران، لهستان و بلاروس در مورخه ۵ لغایت ۷ آبان در کشور بلاروس برگزار و از شهرستان حاجی آباد نیز ۲ ورزشکار به نامهای سینا قلی زاده و امیرحسین سالاری در قالب تیم منتخب جمهوری اسلامی ایران به این مسابقات اعزام شدند که سینا قلی زاده در رده سنی نوجوانان وزن ۵۵- کیلو گرم موفق به کسب مدال طلا و امیرحسین سالاری در وزن ۵۵- کیلوگرم جوانان نیز موفق به کسب مدال برنز از این رقابتها گردیدند.

وی در پایان این موفقیت را به جامعه ورزش شهرستان حاجی آباد، مسئولین، مربیان، ورزشکاران،خانواده و همچنین ورزشکاران فوق تبریک گفتند و از حمایت خانواده ها و مسئولین از ورزش بویژه کاراته در شهرستان حاجی آباد تقدیر نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=65790

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.