پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در دیدار با عربستان با آنالیز آنلاین توانستیم حریف را شکست دهیم.   به گزارش پیارم به نقل از  خبرنگار اعزامی فارس به باکو ،تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین گام مسابقات والیبال کشورهای اسلامی مقابل عربستان ۳ بر صفر به پیروزی رسید جواد کریمی بازیکن تیم ...

پاسور تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: در دیدار با عربستان با آنالیز آنلاین توانستیم حریف را شکست دهیم.

 خبرگزاری فارس: کریمی: با آنالیز آنلاین عربستان را شکست دادیم/ می‌خواهیم بهترین نتیجه را در باکو بگیریم

به گزارش پیارم به نقل از  خبرنگار اعزامی فارس به باکو ،تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین گام مسابقات والیبال کشورهای اسلامی مقابل عربستان ۳ بر صفر به پیروزی رسید

جواد کریمی بازیکن تیم ملی والیبال پس از پایان بازی اظهار داشت: همیشه بازی نخست دشوار است و برای ما این بازی دشوارتر بود چرا که تا امروز تجربه چنین بازی‌هایی را نداشتیم. عربستان حریف سختی بود اما ما نمایش خوبی داشتیم و توانستیم از این بازی با دست پر بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این سئوال که به نظر می‌رسید در ست دوم کار گره خورده باشد، گفت: حریف تیم بزرگسالان خود را به مسابقات آورده و طبیعی است که از ما باتجربه‌تر باشد. بعد از بازی در ست نخست انها به نوعی تغییر تاکتیک دادند و شرایط را سخت کردند اما با آنالیز آنلاین که کادر فنی در جریان این ست انجام داد، ورق به سود ما تغییر کرد و توانستیم در این ست هم عقب ماندگی خود را جبران کرده و ست را از حریف بگیریم.

کریمی یکی از بازیکنان تیم امید است که چند روز پیش در رقابت‌های قهرملنی امیدهای آسیا در اردبیل شرکت کرد و قهرمان شد. از او درباره حضور در دو تورنمنت متوالی پرسیدیم و او پاسخ داد: همانطور که اشاره کردید من تا چند روز پیش در ترکیب امیدها بازی می‌کردم و بلافاصله بعد از این رقابت‌ها به اردوی جوانان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی اضافه شدم. از همین رو خیلی با تیم تمرین نکرده‌ام و هنوز خستگی رقابت‌های امیدهای آسیا از تنم خارج نشده اما من سرباز وطن هستم و هر کجا که بگویند با جان و دل برای پرچم کشورم تلاش خواهم کرد.

کریمی درباره بازی بعدی برابر قطر گفت: بازی نخست قطر برابر الجزایر را ندیدم و هیچ شناختی از این تیم نداریم اما با توجه به شکست در اولین بازی آنها چیزی برای از دست دادن ندارند و با تمام قوا روبروی ما حاضر خواهند شد. قطعا در روزهای آینده بازی این تیم توسط کادر فنی آنالیز شده و روی نقاط ضعف و قوت آنها کار خواهیم کرد تا نتیجه خوبی بگیریم و سریال بردهایمان ادامه پیدا کند.

بازیکن تیم جوانان ایران در پایان درباره پیش‌بینی‌اش از نتیجه نهایی تیم ملی در این رقابت‌ها گفت: تمام هدف ما این است که در این رقابت‌ها بهترین نتیجه را بگیریم بنابراین تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم نتیجه‌ای را کسب کنیم تا مردم راضی باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=62436

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.