کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه مربیان مهدها و پیش دبستانیها حاجی آباد با حضور دکتر میرزاده مدرس دانشگاه، حاج آقا کاظم موئینه نماینده ولی فقیه درسپاه برگزار شد. به گزارش پیارم حاجی آباد،دکتر محمد میرزاده مدرس دانشگاههای حاجی آباد در جمع مدیران مهدهای کودک حاجی آباد با بیان اینکه تربیت دینی کودکان ...

کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه مربیان مهدها و پیش دبستانیها حاجی آباد با حضور دکتر میرزاده مدرس دانشگاه، حاج آقا کاظم موئینه نماینده ولی فقیه درسپاه برگزار شد.

به گزارش پیارم حاجی آباد،دکتر محمد میرزاده مدرس دانشگاههای حاجی آباد در جمع مدیران مهدهای کودک حاجی آباد با بیان اینکه تربیت دینی کودکان از مهدکودک ها آغاز می شود، تصریح کرد: اولویت پرداختن به آموزش کودکان را می توان از روایات و سیره ائمه معصومین(ع) به خوبی برداشت کرد.

 

محمد میرزاده  با بیان اینکه بهترین زمان تاثیرپذیری در اخلاق و رفتار کودکان طی هفت سال اول است، اضافه کرد: کار با کودکان اگر با شیوه صحیح و کارآمد و توسط افراد شایسته انجام شود، بدون شک اثرات بسیار مهم و فراگیری خواهد داشت.

 

وی، نقش مربیان را در ساختار شخصیت کودکان بسیار تاثیرگذار دانست و یادآور شد: مربیان باید با تشکیل حلقه هایی ویژه سنین مختلف به مباحثی از جمله احکام، آداب اسلامی و نکات اخلاقی و تربیتی از سیره ائمه اطهار(ع) در قالب داستان، شعر و نقاشی بپردازند.

مدرس دانشگاه ، با بیان اینکه خانواده ها نیز برای در امان ماندن فرزندان از آسیب های فرهنگی و اجتماعی باید آموزش های لازم را کسب کنند، متذکر شد: با توطئه ای که دشمنان تدارک دیدند، فرزندان همه ما در خطر جدی قرار دارند و لذا باید بدانیم در صورت به خطر افتادن فرزندان چه کنیم.

 

وی همچنین ترویج فرهنگ غربی در کشور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: امروزه نحوه لباس پوشیدن جوانان و نوجوانان اعم از دختر و پسر با فرهنگ ایرانی – اسلامی همخوانی ندارد و لذا باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ خودمان از دوران کودکی اقدام کنیم.

برچسب ها :

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=69606

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.