فرمانده سپاه حاجی آباد گفت: پیچ سخت اقتصادی آخرین پیچ عبور نظام اسلامی به سمت تمدن اسلامی است باید همه ارکان نظام با کار جهادی سریع تر از این مرحله عبور کنیم. ...

محمد میرزاده، فرمانده سپاه حاجی آباد، درجمع کارکنان کمیته امداد حاجی آباد با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز، اظهار کرد: پیچ سخت اقتصادی آخرین پیچ عبور نظام اسلامی به سمت تمدن اسلامی است باید همه ارکان نظام با کار جهادی سریع تر از این مرحله عبور کنیم.

میرزاده افزود: غربی ها و مزدورانشان با وجود اختلاف سلایق سیاسی درایران دچار اشتباه محاسباتی شده اند مردم ما از سوی غربی ها مورد سوء استفاده قرار نمی گیرند زیرا تحت رهبری دانشمندی آگاه به زمان هرگز دچار چنین اشتباه راهبردی نخواهند شد .

وی با بیان اینکه ملت ما ملت تاسوعا و عاشورا است افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی بدانند که این نظام به پشتوانه ولایت فقیه هیچ گاه متزلزل نمی شود و غربی ها و آمریکا آب درهاون می کوبند.

فرمانده سپاه حاجی آباد تصریح کرد : سخنان سردار سلیمانی ترسی در دل آمریکایی ها انداخت و آنها متوجه شدند که اگر فرماندهان جبهه مقاومت حرف بزنند عمل هم خواهند کرد.

فرمانده سپاه حاجی آباد تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، کمیته امداد علاوه بر توانمندسازی مدد جویانش سایر اقشار ضعیف را پوشش قرار دهد و در پرداخت تسهیلات دقت بیشتری کنند .

میرزاده ضمن تشکر از خدمات کمیته امداد، عنوان کرد: مجموعه بسیج شهرستان با روحیه جهادی بالا به همه کسانی یا ارگانهایی خدمت رسان به ویژه کمیته امداد همکاری می کنند.

وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت نیازمندان و مستضعفین جامعه و نقاط محروم یکی از وظایف و افتخارات سپاه پاسداران بوده و ما خود را مقید به انجام هرچه صحیح تر این مسئولیت شرعی و قانونی می دانیم.

فرمانده سپاه حاجی آباد خاطر نشان کرد: حضور ما در این مسئولیت به عنوان خادمان مردم ، از عنایت پروردگار و دعای خیر همین خانواده ها نیازمند مورد حمایت این نهاد مقدس است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=68621

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.