رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان از احداث یک پایگاه 115 در شهرستان حاجی آباد خبر داد. ...

به گزارش پیارم حاجی آباد ُ نشست هم اندیشی سلامت شهرستان حاجی آباد با حضور حمید جهانگیری فرماندار حاجی آبادُ حجت الاسلام والمسلمین شریفی امام جمعه حاجی آبادُ دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگانُ بخشداران ُرییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ُ شهرداران و روسای شوراهای شهر برگزار شد.

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در این نشست با اشاره به وسعت ۱۱ هزار کیلومتری شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: شهرستان حاجی آباد در کنار جاده ترانزیت قرار دارد و با توجه به آمار بالای تردد در شهرستان ُ بیماران زیادی به بیمارستان شهر حاجی آباد مراجعه می کنند.

جهانگیری در ادامه با اشاره به  جمعیت ۷۰ هزار نفری شهر حاجی آباد گفت: از آنجاییکه زمینه اشتغال خوبی در حوزه کشاورزی در بخش مرکزی شهرستان ایجاد شده است که جمعیت قابل توجهی از نیروی کار را به خود اختصاد داده است ُ همچنین علاوه بر کارگران ُ دانشجویان و عشایر که به شهرستان مهاجرت می کنند نیز از خدمات بهداشتی و درمانی شهر حاجی آباد استفاده می کنند که نیازمند امکانات بیشتری در ارائه خدمات است.

فرماندار حاجی آباد اضافه کرد: تامین نیروی خدماتی و تعمیر ICU  و CCU  بیمارستان باید در اولویت برنامه های درمانی شهرستان قرار گیرد.

وی ضمن تشکر از خدمات پرسنل بیمارستان  بر نیاز شهرستان به پزشک متخصص تاکید و افزود: امیدواریم در سهمیه جدید بر استقرار پزشک متخصص مورد نیاز توجه شود.

جهانگیری در ادامه خواستار تجدید نظر در وضعیت ظاهری درمانگاه احمدی و نیروی انسانی مورد نیاز آنجا شد.

دکتر فرشیدی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در این نشست با اشاره به گستردگی شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با توجه به گستردگی و پراکندگی جمعیت شهرستان حاجی آباد سعی شده است که بدون در نظر گرفتن شاخص ها انجام شود.

دکتر فرشیدی با اشاره به صعب العبور بودن راههای بعضی از روستاهای شهرستان افزود: سیستم ترابری قوی برای شهرستان حاجی آباد ضروری است که باید سیستم ۱۱۵ در این شهرستان بازنگری شود.

وی بر ضرورت وجود نیروی خانم در محل تزریقات درمانگاه سرگز احمدی تاکید و گفت: وزارتخانه با شبانه روزی نمودن درمانگاه شهر فارغان موافقت نکرده است اما به دنبال راهکاری برای افزایش پزشک در این درمانگاه هستیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی در پایان بر بالا بردن ارائه خدمات با کیفیت در مراکز بهداشتی و درمانی تاکید نمود.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=71012

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.