رئیس جمهور روسیه با وجود داشتن دو دختر، از همسر سابق خود جدا شده است.   به گزارش پیارم به نقل از سرویس بین الملل جام نیوز به نقل از روزنامه «القدس العربی»، رئیس جمهور روسیه در روزهای اخیر بمبی قوی را منفجر کرد که ترکش‌های آن به رسانه‌های رسمی روسیه نرسید و از پرداختن ...
رئیس جمهور روسیه با وجود داشتن دو دختر، از همسر سابق خود جدا شده است.
 IMG22554184

به گزارش پیارم به نقل از سرویس بین الملل جام نیوز به نقل از روزنامه «القدس العربی»، رئیس جمهور روسیه در روزهای اخیر بمبی قوی را منفجر کرد که ترکش‌های آن به رسانه‌های رسمی روسیه نرسید و از پرداختن به آن خودداری کردند. او اعتراف کرده که تازگی‌ها به‌شدت خاطرخواه شده است!

 

بنا بر این گزارش، پوتین پنجشنبه گذشته در نشست خبری سالانه خود گفت: «من در حال حاضر به شدت خاطرخواه دختری شده‎ام که دقیقا همان حرارت عشق مرا از خود بروز می‌دهد. من این روزها درگیر یک “عشق سوزان” هستم.»

 

به نوشته القدس العربی، پوتین برای پیشگیری از انتشار شایعات در شبکه‌های اجتماعی، نام دختر مورد علاقه‌اش را فاش نکرد. سال گذشته در شبکه‌های اجتماعی شایع شده بود که رئیس جمهور روسیه با “الینا کابائوا” (قهرمان ژیمناستیک) روابط عاشقانه برقرار کرده است؛ ولی پوتین انتشار این شایعات را وسیله‎ای برای رفع خستگی فعالان فضای مجازی توصیف کرد.

 

منبع یادشده خاطرنشان کرد که پوتین با وجود داشتن دو دختر، از همسر سابق خود جدا شده است.

 

 

الینا کابائوا در کنار پوتین

 

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=24677

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.