در نشست امروز دکتر مرادی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه،ارزشمند دهقانی بخشدار فارغان با جمعی از متنفذین، دهیاران و اعضای شورای اسلامی ، مشکلات بخش فارغان در سالن اجتماعات بخشداری بررسی شد. ارزشمند دهقانی بخشدار فارغان در این نشست ضمن عرض خیرمقدم خدمت دکتر مرادی ، مدعوین و متنفذین حاضر ...

در نشست امروز دکتر مرادی نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه،ارزشمند دهقانی بخشدار فارغان با جمعی از متنفذین، دهیاران و اعضای شورای اسلامی ، مشکلات بخش فارغان در سالن اجتماعات بخشداری بررسی شد.

ارزشمند دهقانی بخشدار فارغان در این نشست ضمن عرض خیرمقدم خدمت دکتر مرادی ، مدعوین و متنفذین حاضر به بیان مسائل و مشکلات بخش پرداختند .

دکتر مرادی ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار فارغان جهت تشکیل جلسه اظهار داشت:خداوند منان را شاکرم بار دیگر توفیقی حاصل شد خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی باشم و ازاین بابت از مردم بخش فارغان بی نهایت سپاسگزارم که اعتمادی مجدد نسبت به بنده داشتند و پروژه گازکشی بخش فارغان در دستور کار و اولویت پیگیری قرار دارد.

ایشان در بخشی دیگر از سخنان افزود:با حدود سه ماه از شروع بکار در مجلس و گستردگی استان شامل ۵ شهرستان و ۷۰۰ روستا هدف از این سفر سرکشی و دیدن مشکلات از نزدیک قلمداد نمود و خواستار مطالبه گردی مردم و نهایت استفاده از ظرفیت نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی شدند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: قطعاً با کمک شما مردم و پیگیریهای مستمر و به دست شماها به سرانجام خواهد رسید.

دکتر مرادی ادامه داد:طی این چهار سال نمایندگی در هر ۷۰۰ روستا حوزه انتخابیه دو الی سه بار جهت پیگیری و رفع مشکلات حضور و تمام تلاشم در به نتیجه رساندن مشکلات با توجه به مد نظر اولویت اساسی قرار خواهم داد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود تسریع نمود :بیکاری جوانان باعث ضعف ماست چرا که هرمزگان متفاوت از استانهای دیگر و ظرفیت اشتغال در پالایشگاهها ،صنایع، فولاد و ..‌. تمامی اینها بخشی از اشتغال خواهد بود که ما باید توانایی این داشته باشیم همه فرصتها برای اشتغال جوانان بومی هرمزگان مهیا کنیم و از خداوند منان خواهانم بتوانم مسائل کلان استان و منطقه را حل کنم.

نماینده مردم هرمزگان بیان داشت:وظیفه نمایندگان خدمتگزاری به مردم است و وظیفه پیگیری مشکلات مردم دارد ، در مسیری که ما انتخاب کردیم طی این چهار سال با کمک شماها و از ظرفیت بخشداری ،دهیاران و شوراها به سرانجام خواهیم رساند.

وی گفت: جانمایی سد بخوان از اداره کل منابع طبیعی صحبت و مطالعات نیز صورت پذیرفته و پیگیریهای لازم جهت تامین اعتبار و احداث انجام خواهم داد.

ایشان افزودند: پروژ ه های راههای ارتباطی از جمله رائیز، بخوان _رائیز ،نساء،کهنوج _نارمند و … جلساتی با ادارات مربوطه گرفته شده و همچنین تامین آب شرب مرکز بخش (شهر فارغان) مجدد پیگیری منتج به نتیجه خواهم داد.

در آخر پس از پایان نشست دکتر مرادی و جمع حاضر بازدید میدانی از پروژه راههای ارتباطی بخوان – رائیز، کهنوج- نارمند ، نساء،سد خرگوشی، زمین ورزشی و زیرسازی معابر روستای جائین، جانمایی از احداث سد روستای میمند جهت تامین آب شرب و پوشش دادن ۱۲ روستای همجوار بعمل امده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=72208

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.