فرماندار حاجی آباد در گردهمایی  شهرداران و دهیاران شهرداران و دهیاراناین شهرستان گفت: توسعه پایدار روستایی یکی از اهداف اساسی سیاستگذاری عمومی در همه ممالک دنیا بویژه کشورهای در حال توسعه از جمله ایران است. به گزارش پیارم حاجی آباد حمید جهانگیری در  همایش شهرداران و دهیاران  افزود: از آنجائیکه مدیریت روستاها به شوراهای اسلامی ...

فرماندار حاجی آباد در گردهمایی  شهرداران و دهیاران شهرداران و دهیاراناین شهرستان گفت: توسعه پایدار روستایی یکی از اهداف اساسی سیاستگذاری عمومی در همه ممالک دنیا بویژه کشورهای در حال توسعه از جمله ایران است.

به گزارش پیارم حاجی آباد حمید جهانگیری در  همایش شهرداران و دهیاران  افزود: از آنجائیکه مدیریت روستاها به شوراهای اسلامی و دهیاری ها سپرده شده آنها نقش مهمی در توسعه روستایی دارند .

 

وی بیان داشت: در فرآیند توسعه روستاها و شهرها مردم رکن اساسی محسوب می شوند .

 

وی ادامه داد: از آنجائیکه توسعه مفهومی چند بعدی است در برنامه ریزی ها بایستی همه ابعاد اجتماعی،اقتصادی فرهنگی و سیاسی مورد نظر باشد.

 

فرماندار حاجی آباد افزود: با عنایت به نقش آموزش در بهبود مدیریت شهری و روستایی،لازم است شهرداران و دهیاران در بروز رسانی اطلاعات خود با برنامه ریزی مناسب ،کوشا باشند.

 

فرماندار حاجی آباد از دهیاران به عنوان مدافعین و صیانت کنندگان اراضی ملی خواست تا با دقت و نظارت جدی و مستمر از ساخت و سازهای غیر مجاز خارج از حریم روستاها و تخلفات ساختمانی داخل محدوده پیشگیری نمایند.

 

 

در پایان این گردهمایی، فرماندار حاجی آباد به مطالب مطرح شده پاسخ گفت و از دهیاران خواست تا با رعایت قوانین و مقررات و آیین نامه های اجرایی، زمینه خدمات بیشتر و بهتری را برای مردم فراهم نمایند .

 

در این گردهمایی با  اهدای لوح سپاس از خدمات دهیاران و شهرداران تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=64163

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.